Volvat Barcode

Wismargata 2 0191 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Barcode

Eksepsjonelt faglig dyktig og empatisk

Lege: Aleksandar Brankovic Skrevet

Jeg bestilte time hos Aleksandar på bakgrunn av mine vedvarende psykiske plager (helseangst, panikkangst og derealisering).

Allerede etter første videokonsultasjon gråt jeg gledestårer på grunn av måten jeg ble møtt på av Aleksandar. Det tok meg virkelig ikke mange minuttene å skjønne at Aleksandar ikke bare er en utrolig dyktig psykiater, men også et tvers gjennom godt menneske. Han er en lytter av de sjeldne, og viser underveis i samtalen at han virkelig forstår. I tillegg er han utrolig faglig dyktig, og jeg har enda ikke opplevd at jeg har spørt om noe som Aleksandar ikke har svart meg grundig på (og jeg spør mange spørsmål).

Jeg føler meg sikker i at Aleksandar er i toppklassen av psykiatere i Norge. Jeg kunne virkelig ikke drømt om en bedre psykiater å samarbeide med, og er så takknemlig for å ha Aleksandar ved min side i reisen min om å få det bedre.

Anbefaler virkelig Aleksandar som psykiater!

Viser tillit og trygghet

Lege: Aleksandar Brankovic Skrevet

Utviser utrolig god trygghet i kommunikasjonen sin. Lett å føle seg forstått, i en verden man ofte har vært mye misforstått med udiagnostisert adhd.
Med en sjelden ledd diagnose i bunn,og panikk angst som begge har og kan skjule adhd symptomer, ble jeg møtt med stor interesse og forståelse for å finne ut av om det var adhd. I etter tid har jeg fått utrolig god hjelp med det å lære meg å leve i en ny verden med medisiner og diagnose. Får utrolig god veiledning på reisen mot en angst fri tilværelse også. Aleksandar viser trygghet og en enorm forståelse av funksjonen kroppen/+hode har.

Utrolig dyktig og forståelsesfull psykiater

Lege: Aleksandar Brankovic Skrevet

Jeg henvendte meg til Aleksandar på grunn av mine utfordringer knyttet til ADHD. Han var den første legen som tok utfordringene mine på alvor og som møtte meg med forståelse, samt strak ut en hjelpende hånd. Fra første stund har jeg følt at han ikke bagatelliserer symptomene mine og at han virkerlig ønsker å hjelpe meg med mine utfordringer. Dette har han lykkes med! Etter flere konsultasjoner med han har livet mitt forandret seg helt. Jeg er så glad for at jeg traff på denne psykiateren og ikke minst at det fremdeles finnes leger der ute som er så dyktige og virkelig stiller opp for pasienten. Hans fleksibilitet og evnen til å tilpasning når det gjelder konsultasjoner har gjort at samarbeidet har vært en ren flyt og glede. Det er ikke ofte man møter på slike mennesker i dagens helsevern, verker offentlig eller privat.

Jeg anbefaler virkelig denne legen! Takk for all hjelpen du har gitt meg.

Varm, intelligent og effektiv

Lege: Aleksandar Brankovic Skrevet

Aleksandar utredet meg for ADHD. Jeg følte meg trygg fra første møte og jeg fikk følelsen av at han tok meg seriøst. Det merkes at Aleksandar har bred kunnskap på fagfeltet sitt, samt at han formidler dette på en veldig god måte. 10/10 på kommunikative evner. Det merkes og at Aleksandar som psykiater ønsker deg som pasient det aller beste. Utredelsen var vel verdt pengene med tanke på tiden dette kan ta i det offentlige, samt at jeg aldri følte det ble brukt for lite tid. Aleksandar virker å være en sjelden kombinasjon av kunnskapsrik, effektiv og varm. Anbefales

Forståelsesfull og dyktig!

Lege: Aleksandar Brankovic Skrevet

Aleksandar er en eksepsjonelt dyktig og empatisk psykiater. I min reise mot bedre mental helse har han vært fleksibel, møtt meg der jeg er og tilpasset behandlingen etter mine behov. Han har en unik egenskap til å skape trygghet og god forståelse gjennom sterk faglig kompetanse og varmt engasjement.
Tusen takk for godt og harmonisk samarbeid.
Anbefaler han på det sterkeste!