Ullevålsveien Legesenter

Lovisenberggata 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevålsveien Legesenter

Faglig dyktig og en fantastisk personlighet!

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Vi kom i en meget vanskelig situasjon, og ble behandlet proffesjonelt og med en forståelse og medmennesklighet jeg aldri har vært borti. En som tar yrket sitt alvorlig og setter seg virkelig inn i pasientens situasjon, og vurderer og hjelper mer enn han teoretisk hadde trengt. Bøyer meg i støvet!

En fantastisk lege

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Dr. Bjørkum er faglig dyktig, nøye, lyttende og empatisk. Jeg opplever alltid at mitt ve og vel er hennes høyeste prioritet.

Faglig sterk og engasjert i pasienten

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Jeg har hatt fire fastleger. Kari Bjørkum skiller seg klart fra de andre. Hun er faglig sterk og veldig trygg, og der hun ikke er det, nøler hun ikke med å henvise til spesialister. Denne legen ser pasienten og tør å stille de viktige spørsmålene. Og ikke minst gi tydelige råd og instrukser. Hun er tydelig. Og hun prioriterer hardt. Hun bruker ikke mange minuttene på deg hvis det er en rutinegreie, men ser ikke en gang på klokken hvis du kommer med mer alvorlige ting. Da får neste pasient vente. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen, vil jeg ikke byte lege.

liten oppfølging

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

hyggelig og imøtekommende, men lang ventetid, kom ikke frem til noen årsak på problemet og i tillegg blir det ikke fulgt opp i ettertid eller kontaktet pr. telefon med resultater

flotteste legen jeg noengang har hatt

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Hun tar vare på deg, ser deg og følger deg opp på en fantastisk måte!