Kari Ørbech Bjørkum

Ullevålsveien Legesenter

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

1991

Ullevålsveien Legesenter Telefonnummer23 19 96 8023 19 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullevålsveien 93 0359 Oslo
Kari Ørbech Bjørkum er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

Trygt valg

Vært min fastlege i 10 år++. Lytter, tilgjengelig når det gjelder, snill, bryr seg. Bestemt npr det er nødvendig :) men kun etter enighet. Mine 2 barn og kone er hos Kari også. Min kone hatt kreft og Kari gjort mer enn forventet med tilgjengeliglighet, lytte, vurdere og henvise. ET TRYGT VALG.

For travel. Dyktig.

Når man har en komplisert sykdomshistorie med alvorlige inngrep og diagnoser fra barnsben av, ville jeg ikke anbefale henne, selv om hun utvilsomt er dyktig.
Hun kan også glemme å gi tilbakemeldinger på prøver.

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt

Kari er en fantastisk dyktig og omsorgsfull lege. Hun er tydelig sterk faglig og om hun er i tvil vet hun alltid hvor jeg bør gå og hvem jeg bør snakke med.

En fantastisk lege

Dr. Bjørkum er faglig dyktig, nøye, lyttende og empatisk. Jeg opplever alltid at mitt ve og vel er hennes høyeste prioritet.

Faglig sterk og engasjert i pasienten

Jeg har hatt fire fastleger. Kari Bjørkum skiller seg klart fra de andre. Hun er faglig sterk og veldig trygg, og der hun ikke er det, nøler hun ikke med å henvise til spesialister. Denne legen ser pasienten og tør å stille de viktige spørsmålene. Og ikke minst gi tydelige råd og instrukser. Hun er tydelig. Og hun prioriterer hardt. Hun bruker ikke mange minuttene på deg hvis det er en rutinegreie, men ser ikke en gang på klokken hvis du kommer med mer alvorlige ting. Da får neste pasient vente. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen, vil jeg ikke byte lege.