Kari Ørbech Bjørkum

Ullevålsveien 93 0359 Oslo
Kari Ørbech Bjørkum er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

For travel. Dyktig.

Når man har en komplisert sykdomshistorie med alvorlige inngrep og diagnoser fra barnsben av, ville jeg ikke anbefale henne, selv om hun utvilsomt er dyktig.
Hun kan også glemme å gi tilbakemeldinger på prøver.

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt

Kari er en fantastisk dyktig og omsorgsfull lege. Hun er tydelig sterk faglig og om hun er i tvil vet hun alltid hvor jeg bør gå og hvem jeg bør snakke med.

En fantastisk lege

Dr. Bjørkum er faglig dyktig, nøye, lyttende og empatisk. Jeg opplever alltid at mitt ve og vel er hennes høyeste prioritet.

Faglig sterk og engasjert i pasienten

Jeg har hatt fire fastleger. Kari Bjørkum skiller seg klart fra de andre. Hun er faglig sterk og veldig trygg, og der hun ikke er det, nøler hun ikke med å henvise til spesialister. Denne legen ser pasienten og tør å stille de viktige spørsmålene. Og ikke minst gi tydelige råd og instrukser. Hun er tydelig. Og hun prioriterer hardt. Hun bruker ikke mange minuttene på deg hvis det er en rutinegreie, men ser ikke en gang på klokken hvis du kommer med mer alvorlige ting. Da får neste pasient vente. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen, vil jeg ikke byte lege.

flotteste legen jeg noengang har hatt

Hun tar vare på deg, ser deg og følger deg opp på en fantastisk måte!