Kari Ørbech Bjørkum

Tlf: 23 19 96 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Ørbech Bjørkum er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

For travel. Dyktig.

Når man har en komplisert sykdomshistorie med alvorlige inngrep og diagnoser fra barnsben av, ville jeg ikke anbefale henne, selv om hun utvilsomt er dyktig.
Hun kan også glemme å gi tilbakemeldinger på prøver.

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt

Kari er en fantastisk dyktig og omsorgsfull lege. Hun er tydelig sterk faglig og om hun er i tvil vet hun alltid hvor jeg bør gå og hvem jeg bør snakke med.

En fantastisk lege

Dr. Bjørkum er faglig dyktig, nøye, lyttende og empatisk. Jeg opplever alltid at mitt ve og vel er hennes høyeste prioritet.

Faglig sterk og engasjert i pasienten

Jeg har hatt fire fastleger. Kari Bjørkum skiller seg klart fra de andre. Hun er faglig sterk og veldig trygg, og der hun ikke er det, nøler hun ikke med å henvise til spesialister. Denne legen ser pasienten og tør å stille de viktige spørsmålene. Og ikke minst gi tydelige råd og instrukser. Hun er tydelig. Og hun prioriterer hardt. Hun bruker ikke mange minuttene på deg hvis det er en rutinegreie, men ser ikke en gang på klokken hvis du kommer med mer alvorlige ting. Da får neste pasient vente. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen, vil jeg ikke byte lege.

flotteste legen jeg noengang har hatt

Hun tar vare på deg, ser deg og følger deg opp på en fantastisk måte!

Empatisk og grundig

Kari er den mest empatiske legen jeg har hatt. Hun hører virkelig etter, selv det som ikke sies høyt, og forstår helheten i sykdomsbildet langt utenfor det rent medisinske. Et fantastisk medmenneske og flink lege som gjør grundig arbeid!

empatisk og medmenneskelig...

et medmenneske med empati etter min mening... ikke mange leger som gråter sammen med deg når du forteller din historie, og som deler sin egne livserfaringer med deg etter første møtet... hun kan fremstå som noe " hastig", direkte og streng, men det har alle mennesker behov for i livene sine innimellom ;) men hun har tatt meg og mine problemer og utfordringer på alvor, og har alltid lyttet til meg og vært en god støtte og samtalepartner under min vanskelige periode.

En svært god lege!

Etter å ha prøvd flere forskjellige leger da jeg flyttet til Oslo, fikk jeg tips om Kari Bjørkum. Har nå hatt henne som fastlege i 6 år, og kommer aldri til å bytte!

Kan være travel, men om en trenger time raskt - får man det. Legesekretærene på Ullevålsveien er også dyktige (men kan kanskje virke litt "strenge").

Bjørkum er alltid oppdatert på journal, god til å følge opp og nøler heller ikke med å henvise videre dersom det er behov for det.

Hun er god til å lytte og virker genuint interessert i å komme frem til løsninger som fungerer best for deg som pasient.

Fantastisk

Denne legen er utrolig dyktig i sin jobb. Hun fremstår som rasjonell, omtenksom men som en lege med stor integritet. Det setter jeg utrolig stor pris på, og gjør meg desto tryggere når jeg kommer til henne. Ville aldri i verdenbyttet lege, og hun blir anbefalt til alle mine venninner.

Verste legeopplevelse i mitt liv

Virker faglig dyktig, men har ikke den "medmenneskelige" siden som er det er godt å møte hos en lege når man har det vanskelig. Manglende empati rett og slett, og har det alltid travelt. Sist jeg hadde time forlot jeg kontoret i tårer. Jeg husker ikke alle detaljer, men tror jeg spurte en gang for mye om planen for meg fremover. Hun ble kjempe irritert, hevet stemmen og kjeftet i vei som om jeg var et umulig barn. Det var det siste jeg trengte den dagen. Hun tåler ikke at man stiller spørsmålstegn, det blir fra hennes side registrert som et personangrep.
Kommer til å bytte lege så fort som overhodet mulig.

Faglig svært dyktig og imøtekommende

Faglig svært dyktig og imøtekommende, seriøs og henviser videre når det er nødvendig. Alltid oppdatert på tidligere journal.

Veldig dyktig

og akkurat passe streng. Flink til å lyte og ta pasientene på alvor, man lar seg ikke snurre rundt lillefingeren. Høy faglig integritet!

En av de beste allmennlegene man kan få

Utrolig handlekraftig og faglig sterk lege. Hun tar alle henvendelser alvorlig og gjør grundige utredninger. Samtidig er hun varm, menneskelig og god samtalepartner. Jeg holdt fast på denne legen i mange år etter jeg flyttet fra Oslo.

Dyktig

Generelt dyktig, god til å lytte og bruker fornuft.