Kari Ørbech Bjørkum

Autorisasjon (1991)

Kari Ørbech Bjørkum er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

Dyktig, trygg og ivaretakende

Kari gir deg den tiden du trenger, tar deg på alvor og følger opp. Hun så meg når ingen andre gjorde det og sørget for at jeg fikk den hjelpen jeg trengte.

Dyktig

Kari tar pasienten på alvor. Hun lytter og hun er faglig dyktig. Jeg føler meg alltid hørt og ivaretatt.

Flott fastlege!

Faglig sterk, svært empatisk, effektiv og imøtekommende. Tar seg av både somatiske, psykiske og psykososiale problemer. Lett å komme frem på telefonen, veldig flinke legesekretærer på legesenteret. Får time raskt ved behov. Jeg er virkelig fornøyd!

Kommuniserte ikke så bra

Har bare vært der en gang. Opplevde kommunikasjonen som såpass dårlig at jeg kommer ikke tilbake dit. Gikk ut av legekontoret med en skikkelig dårlig følelse av å bli undervurdert. Har fått ny fastlege. Begrenset kontaktflate: Tungvint at man kun kan kommunisere pr telefon. Ser at mange andre er veldig fornøyd, men dette fungerte altså overhode ikke for meg.

Faglig trygg, grundig og lyttende

Hatt henne som fastlege i over 15 år og alltid vært fornøyd. Føler meg svært godt ivaretatt. Hun er ryddig og tydelig og henviser videre om det er noe hun mener andre kan mer om. Anbefales på det varmeste.