Ullevålsveien Legesenter

Lovisenberggata 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevålsveien Legesenter

Faglig sterk, men varierende empati

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Jeg opplever Kari som en grundig fastlege som nok tar alvorlige somatiske tegn på alvor. Empatien og kommunikasjonen har vært varierende - har opplevd alt fra å bli tatt overraskende godt imot når det viste seg at jeg «bare» hadde forkjølelse og jeg var redd for at jeg ikke var «syk nok» for et legebesøk til at jeg opplever at hun ikke møter meg når jeg har delt «livstraumer» som har påvirket min helse. Dette er vondt og har redusert min tilitt til henne.

Topp stemning :)

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Veldig dyktig, og ikke minst veldig hyggelig, sånne mennesker vokser ikke akkurat på trær, i den ellers dype byråkrati-skogen 🌱

Hyggelig, men kan bli bedre på å følge opp

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Hyggelig og imøtekommende, men glemmer å følge opp viktige ting. Dette har fått konsekvenser for meg, og jeg ville derfor lete litt lenger etter fastlege.

Helt topp

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Jeg er så heldig å ha Morten som fastlege. Jeg kan ikke si meg mer fornøyd. Han er lyttende, konstruktiv og utrolig kunnskapsrik. Jeg føler meg ivaretatt, både med tanke på medisinsk behandling og på det menneskelige plan. Kunne ikke hatt bedre lege.

En fantastisk fastlege

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Jeg har hatt Kari som min fastlege i snart 15 år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Føler meg virkelig ivaretatt og sett av henne.