Ullevålsveien Legesenter

Lovisenberggata 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevålsveien Legesenter

Trygg og god lege

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Har hatt Kari Bjørkum som fastlege i 15 år og opplever henne som faglig trygg, empatisk, hardtarbeidende og flink med barn. Det er litt ventetid for å få time med mindre det er noe akutt, og ofte noe ventetid på venterommet, men opplever at hun bruker tiden på hver enkelt pasient og tenker at det er verdt litt venting.

De øvrige ansatte har vært der i mange år og virker som et godt team - de er rolige og vennlige. De nye lokalene er fine og har en bra beliggenhet ved Lovisenberg.

Flink, empatisk og ivrig

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Har gått til Morten i endel år nå og uansett hvilket problem jeg har tar han seg alltid god tid og lytter til der jeg har å si. Han følger opp, henviser raskt når det trengs og ringer gjerne for å fortelle om prøveresultater. Beste legen jeg har hatt :D

En empatisk og grundig Lege: Min Erfaring med Dr. Morten Klouman De La Cruz

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Det er ikke ofte jeg tar meg tid til å skrive review, men noen ganger er det fortjent. Morten er alltid tilstede og viser en genuin interesse for meg som pasient. Det er tydelig at han tar seg tid til å lytte til mine bekymringer og spørsmål, og han er svært forståelsesfull.

Det jeg setter mest pris på med legen min er hans tilnærming til behandling. Han ønsker ikke bare å behandle symptomer, men han er også opptatt av å finne årsaken til mine helseproblemer. Dette viser at han virkelig bryr seg om min totale helse og velvære, og ikke bare å lindre midlertidige plager.

Dette gjør at jeg føler meg trygg og godt ivaretatt, og jeg har tillit til hans medisinske kompetanse. Jeg kan trygt si at jeg har funnet en lege som jeg føler meg heldig som har som min fastlege. Jeg anbefaler ham på det sterkeste til alle som leter etter en lege som virkelig tar seg tid til å forstå pasientene og gir grundig omsorg.

Bra

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Jeg har nå hatt Kari Ørbech som fastlege i litt over et år og er svært fornøyd. Opplever Ørbech som faglig sterk og tilstede og jeg har følelsen av å bli sett og hørt under konsultasjonene og frem for alt bli tatt alvorlig. Oppe i det hele har hun den empati som trengs for ihvertfall meg personlig når det gjelder psykososiale forhold og virker oppriktig interessert og engasjert. Blir også tatt godt i mot av øvrig personale.

Hyggelig og travel

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Morten er en trivelig lege som er i overkant travel. Dette gjør ham distré, så det er viktig å følge opp. Morten er god på ikke å overbehandle, men har kanskje litt lite forståelse for kronikerkompetanse: Det er ikke alltid «vent og se» den beste angrepsvinkelen, og det kan oppleves som en avvisning. Jeg tror ikke dette er intendert, men han er muligens litt lite ambisiøs på pasientens vegne. Samtidig tar han seg god tid ved konsultasjoner (som kan føre til venting, men du selv får like god tid som pasientene før deg), han møter deg med et smil, og ser på deg fremfor datamaskinen. Generelt tror jeg Morten vil være en god lege for mange, men sliter du med legevegring, ville jeg valgt en annen lege.