Lunden Kommunale Fastlegekontor

LANDSTADS GATE 27 3210 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Lunden Kommunale Fastlegekontor

Overkjørende

Lege: Wali Khan Skrevet

Jeg var der som ledsager for en sterk hørselshemmet, og han ville ikke prate i stemmeforsterkeren. Han pratet derimot fortere og fortere og ba ledsager oversette. Det ble en fornedrende og vond seanse for begge parter.
En gyselig opplevelse for oss begge.
Det ble vanskelig å formidle konkrete problemer for den det gjaldt.

En lege som tar seg god tid

Lege: Wali Khan Skrevet

Jeg har aldri følt på et tidspress når jeg har vært på legetime. Han tar seg god tid, han er flink til å lytte og henviser videre om nødvendig. Han er ærlig på det han ikke har så mye kunnskap om og leser seg opp. Han er en lege som lar pasienten bli med på å bestemme, kommer med flere forslag/anbefalinger og overkjører ikke. Han er kjapp til å svare på meldinger på Helse Norge. Jeg kan virkelig anbefale Dr. Khan videre!

Anbefales ikke.

Lege: Wali Khan Skrevet

Denne legen anbefales ikke under noen omstendigheter. Han oppleves som lite kunnskapsrik og arrogant.

Kommer man til sin nye fastlege uten å ha hentet inn tidligere journaler eller prøve å presse legen til å gjøre ting som går imot retningslinjer/regelverket, så synes jeg det er mer arrogant og lite kunnskapsrik. Håper neste fastlege kan hjelpe deg bedre. Lykke til.

Besvart av Wali Khan

Full kontroll og greit lege!

Lege: Wali Khan Skrevet

Jeg var Hus denne legen bare en gang som vikar for fast legen min på sammen senteret! han var en av de mest flinke lege som jeg har sett i Norge! selv om han er ung han hadde peiling om medisiner og sykdommer!
jeg ville anbefale han som beste fast lege!

Dårlig oppfølgning og absolutt ikke egnet til små barn

Lege: Wali Khan Skrevet

Følger ikke opp samtaler og lover i vilden sky om å ringe men ringer aldri. Svar på blodprøver kommer sent og skylder på at han hadde "glemt det litt". føles ut som han har tatt vann over hodet hver gang jeg er der. Han egner seg ikke som barnelege.

Damene i "skranken" er kjempe dyktige og det er liten eller ingen telefonkø!

Jeg har aldri hatt en episode hvor pasienten er lovet men ikke ringt. Den som skriver omtalen må vite at jeg ringer ikke men benytter Helsenorge for å kommunisere med pasienten.
Jeg har i tillegg ikke så mange barn på listen og de jeg har, har hatt svært fornøyde foreldre.

Besvart av Wali Khan