Gloppen Legesenter

Telefonnummer57 88 44 4057 88 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grandavegen 9 6823 Sandane

Siste vurderinger av Gloppen Legesenter

Flink lege

Lege: Daniel Habashi Skrevet

En fantastisk lege som tar seg tid og ser pasienten. Forklarer alt han gjør og er grundig i sin jobb. Har erfaring med ham fra hudavdelingen i Førde, håper det blir han som følger meg opp videre.

Ubehagelig

Lege: Anita Sørheim Skrevet

Føles desverre obehagelig å ta opp ting som pyskisk helse. Legen er også lege på helsestasjon for barn og unge, der flere med psykiske problem, fikk da høre når eg søkte hjelp at " du ser ikkje sjuk ut". Syns dette er upassande å sei til ei ung jente.

Ekstremt dårlig lege

Lege: Thomas James Lyon Hebard Skrevet

Jeg gikk til Hebard i flere år, men hver gang jeg hadde noe som plaget meg fikk jeg aldri den hjelpen jeg trengte. De vanligste rådene for kroniske sykdommer var å ta en ibux og dra meg på arbeid. Skulle ønske jeg byttet tidligere.

Fantastisk lege.

Lege: Daniel Habashi Skrevet

Tar seg tid til å lytte og prøver alle muligheter for å hjelpe sin pasient.
At ein lege bryr seg så mykje og er så støttande er bare heilt fantastisk.

Oppegåande kar

Lege: Bjørn Roth-Andenæs Skrevet

Dyktig lege som først og fremst kan rosast for sin evne til å lytte og til å bry seg. Sjølv om ein veit ein er til lege, kan nokre ting vere vanskeleg å ta opp. Bjørn er venleg innstilt til alt som blir sagt, og ein føler seg behandla på ein respektabel og skikkeleg måte, slik ein håper på å bli behandla i møte med ein lege. Synes dansken hans er litt vanskeleg å forstå av og til.