Gloppen Legesenter

Telefonnummer57 88 44 4057 88 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grandavegen 9 6823 Sandane

Siste vurderinger av Gloppen Legesenter

Bortkastet tid og penger

Lege: Marte Borgmo Morvik Skrevet

Har gått til Marte flere ganger
Dette er bortkastet tid og penger
Aldri fått hjelp av henne på noen måte
Veldig ovenfra og ned
Lytter ikke til det som blir sagt
Og kan til og med reagere med sinne
Står ikke på for pasienten og er veldig lite interessert
Virker som hun bare er der for å tjene penger
Og setter aldri pasienten i fokus
Anbefales absolutt ikke!

Ubehagelig

Lege: Anita Sørheim Skrevet

Føles desverre obehagelig å ta opp ting som pyskisk helse. Legen er også lege på helsestasjon for barn og unge, der flere med psykiske problem, fikk da høre når eg søkte hjelp at " du ser ikkje sjuk ut". Syns dette er upassande å sei til ei ung jente.

Ekstremt dårlig lege

Lege: Thomas James Lyon Hebard Skrevet

Jeg gikk til Hebard i flere år, men hver gang jeg hadde noe som plaget meg fikk jeg aldri den hjelpen jeg trengte. De vanligste rådene for kroniske sykdommer var å ta en ibux og dra meg på arbeid. Skulle ønske jeg byttet tidligere.

Oppegåande kar

Lege: Bjørn Roth-Andenæs Skrevet

Dyktig lege som først og fremst kan rosast for sin evne til å lytte og til å bry seg. Sjølv om ein veit ein er til lege, kan nokre ting vere vanskeleg å ta opp. Bjørn er venleg innstilt til alt som blir sagt, og ein føler seg behandla på ein respektabel og skikkeleg måte, slik ein håper på å bli behandla i møte med ein lege. Synes dansken hans er litt vanskeleg å forstå av og til.

Kjempeflink lege! Han bryr seg!

Lege: Benny Østerbye Hansen Skrevet

Han skaper tillit fra første øyeblikk. Han lytter og er flink til å forklare. Lett å kommunisere med. Oppmerksom og grundig.Han tar pasientene på alvor. Følger opp sykdommen og passer på at pasienten har det bra. Han gjør sitt aller beste for at du skal føle deg godt mottatt og at du blir hørt på! Hyggelig.