Flow Tannhelse Sarpsborg

Flow Tannhelse Sarpsborg holder til i Sarpsborg

Siste vurderinger av Flow Tannhelse Sarpsborg

Veldig behagelig

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Tannklinikken er proff. Med de nyeste teknikker og utstyr blir jobben og opplevelsen utført på beste måte. En får informasjon om hva som skjer hele veien, og mang går ut med ett bredt smil om munnen 😁

Flink og dyktig lege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Veldig fornøyd med timen, forklarte på en god måte og det gjorde at jeg følte meg trygg. Anbefaler!!

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Utrolig behagelig og flott klinikk. Kommer til å bli min nye tannlege og mitt faste sted å gå til. Likte meg veldig godt der! Anbefaler på det sterkeste! Utrolig hyggelige og dyktige personer!

Flink å serviceinnstilt tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

En flink å serviceinnstilt tannlege, som er blid og etter mitt inntrykk/forringe besøk kan sitt fag. Er flink til å informere om ting man trenger å huske på.
Er flink til å lytte til kunden/pasienten.
Tipp topp tommel opp fra meg og vil anbefale denne tannlegen til venner/bekjente.

Dårlig tann lege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Jeg har ikke sett sånn tann lege .han var veldig elendig og han behandler meg dårlig under behandling og han viser ikke respekt hvordan gir han tjeneste til kunden hans .han er ikke god nok bra for meg . Jeg selv har vart kunde først gang men han behandlet meg dårlig jeg er ikke fornøyde. Han har ikke god nok hygiene under behandling og når han rens min tenner det rene vannet over ansikt mitt og rene ned over klærne mine . Og spurt jeg er du behandler kunde sånn uten noe beskyttelse under behandling sa han ja ,er det rettferdig???? kan det si til kundene sine.kan ikke engang si unnskyld .etter begynner å rens han bruk ikke suge maskin mens han renser tenner det som er i munnen jeg svelges det som skitene. han er ikke gjort riktig jobben hans. Jeg er 0000000 fornøyd Han informere ikke kunde riktig hva han gjør og dårlig kommunikasjon mellom pas.