Bestill time
Logo for Flow Tannhelse Sarpsborg

Flow Tannhelse Sarpsborg

Logo for Flow Tannhelse Sarpsborg

Om klinikken

Flow Tannhelse er et moderne tannhelse konsept som legger vekt på moderne estetisk tannbehandling og en unik tilnærming til pasientkommunikasjon. Vi skiller oss ut ved å kombinere avansert tannbehandling med en forpliktelse til å forstå og imøtekomme pasientenes individuelle behov.

Moderne tannbehandling står i sentrum hos Flow Tannhelse, og klinikken tar i bruk de nyeste teknologiene og metoder for å sikre effektive og skånsomme behandlinger. Vi bruker blant annet 3D scannere for undersøkelser, for å gi deg et bedre innblikk i tilstanden til tennene dine. Tannlegene ved Flow Tannhelse er dedikert til å opprettholde høy faglig kompetanse og holder seg oppdatert på bransjens nyeste trender og innovasjoner.

En spesiell styrke ved Flow Tannhelse er fokuset på estetisk tannbehandling. Vi forstår at et vakkert smil ikke bare påvirker utseendet, men også selvtilliten og velværet til pasientene. Ved å tilby skreddersydde løsninger for estetiske utfordringer, som tannbleking, porselensfasetter, usynlig tannregulering og andre kosmetiske prosedyrer, jobber tannlegene her med pasientene for å oppnå et smil som både er naturlig og strålende.

I tillegg har våre tannleger et spesielt fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Klinikken har utviklet en støttende og forståelsesfull tilnærming for å hjelpe de som føler angst eller frykt ved tanken på tannbehandling. Tannlegene tar seg tid til å lytte til pasientenes bekymringer og skaper et trygt miljø for å sikre at hver pasient føler seg komfortabel og ivaretatt under hele behandlingsprosessen. Vi tilbyr også tannbehandling i narkose.

Flow Tannhelse har satt seg som mål å ikke bare tilby topp moderne tannbehandling, men også å skape en positiv opplevelse for alle pasienter. Gjennom fokus på pasientkommunikasjon, estetisk tannbehandling og støtte til de med tannlegeskrekk, har klinikken etablert seg som et kompetansesenter i Sarpsborg.

Flow Tannhelse Sarpsborg holder til i Sarpsborg

• Profilbilde av tannlege Nedd Thevarajah
    Tannlege
  • Profilbilde av tannlege Usman Albekov
    Tannlege
    Undersøkelse - Nye pasienter – 695 kr
    Neste time:
Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Flow Tannhelse Sarpsborg

Veldig behagelig

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Tannklinikken er proff. Med de nyeste teknikker og utstyr blir jobben og opplevelsen utført på beste måte. En får informasjon om hva som skjer hele veien, og mang går ut med ett bredt smil om munnen 😁

Flink og dyktig lege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Veldig fornøyd med timen, forklarte på en god måte og det gjorde at jeg følte meg trygg. Anbefaler!!

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Utrolig behagelig og flott klinikk. Kommer til å bli min nye tannlege og mitt faste sted å gå til. Likte meg veldig godt der! Anbefaler på det sterkeste! Utrolig hyggelige og dyktige personer!

Flink å serviceinnstilt tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

En flink å serviceinnstilt tannlege, som er blid og etter mitt inntrykk/forringe besøk kan sitt fag. Er flink til å informere om ting man trenger å huske på.
Er flink til å lytte til kunden/pasienten.
Tipp topp tommel opp fra meg og vil anbefale denne tannlegen til venner/bekjente.

Dårlig tann lege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Jeg har ikke sett sånn tann lege .han var veldig elendig og han behandler meg dårlig under behandling og han viser ikke respekt hvordan gir han tjeneste til kunden hans .han er ikke god nok bra for meg . Jeg selv har vart kunde først gang men han behandlet meg dårlig jeg er ikke fornøyde. Han har ikke god nok hygiene under behandling og når han rens min tenner det rene vannet over ansikt mitt og rene ned over klærne mine . Og spurt jeg er du behandler kunde sånn uten noe beskyttelse under behandling sa han ja ,er det rettferdig???? kan det si til kundene sine.kan ikke engang si unnskyld .etter begynner å rens han bruk ikke suge maskin mens han renser tenner det som er i munnen jeg svelges det som skitene. han er ikke gjort riktig jobben hans. Jeg er 0000000 fornøyd Han informere ikke kunde riktig hva han gjør og dårlig kommunikasjon mellom pas.