Bestill time
Logo for Flow Tannhelse Sarpsborg

Flow Tannhelse Sarpsborg

Logo for Flow Tannhelse Sarpsborg

Om klinikken

Flow Tannhelse er et moderne tannhelse konsept som legger vekt på moderne estetisk tannbehandling og en unik tilnærming til pasientkommunikasjon. Vi skiller oss ut ved å kombinere avansert tannbehandling med en forpliktelse til å forstå og imøtekomme pasientenes individuelle behov.

Moderne tannbehandling står i sentrum hos Flow Tannhelse, og klinikken tar i bruk de nyeste teknologiene og metoder for å sikre effektive og skånsomme behandlinger. Vi bruker blant annet 3D scannere for undersøkelser, for å gi deg et bedre innblikk i tilstanden til tennene dine. Tannlegene ved Flow Tannhelse er dedikert til å opprettholde høy faglig kompetanse og holder seg oppdatert på bransjens nyeste trender og innovasjoner.

En spesiell styrke ved Flow Tannhelse er fokuset på estetisk tannbehandling. Vi forstår at et vakkert smil ikke bare påvirker utseendet, men også selvtilliten og velværet til pasientene. Ved å tilby skreddersydde løsninger for estetiske utfordringer, som tannbleking, porselensfasetter, usynlig tannregulering og andre kosmetiske prosedyrer, jobber tannlegene her med pasientene for å oppnå et smil som både er naturlig og strålende.

I tillegg har våre tannleger et spesielt fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Klinikken har utviklet en støttende og forståelsesfull tilnærming for å hjelpe de som føler angst eller frykt ved tanken på tannbehandling. Tannlegene tar seg tid til å lytte til pasientenes bekymringer og skaper et trygt miljø for å sikre at hver pasient føler seg komfortabel og ivaretatt under hele behandlingsprosessen. Vi tilbyr også tannbehandling i narkose.

Flow Tannhelse har satt seg som mål å ikke bare tilby topp moderne tannbehandling, men også å skape en positiv opplevelse for alle pasienter. Gjennom fokus på pasientkommunikasjon, estetisk tannbehandling og støtte til de med tannlegeskrekk, har klinikken etablert seg som et kompetansesenter i Sarpsborg.

Flow Tannhelse Sarpsborg holder til i Sarpsborg

• Profilbilde av tannlege Usman Albekov
    Bestill time – 695 kr
    Neste time:

Siste vurderinger av Flow Tannhelse Sarpsborg

Veldig fornøyd

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Han var hyggelig og virket flink. Tok seg god tid. Ga utfyllende svar og sammenlignet med tidligere bilder

Den best tannlege jeg møtet

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Han er hyggeleg og arbeidssom, imponert meg alt.
jeg likte hvordan har ga meg råd om tennene mine og jobben har gjort.

Flink og trygg lege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men under behandlingen følte jeg meg trygg og godt i væretak.
Anbefaler til andre også.

Bra kundeservice synes jeg

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

3 min tannlege time med fjerning av sting, venter nå på nav slik at jeg kan fikse resten av mine tenner

Veldig behagelig

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Tannklinikken er proff. Med de nyeste teknikker og utstyr blir jobben og opplevelsen utført på beste måte. En får informasjon om hva som skjer hele veien, og mang går ut med ett bredt smil om munnen 😁