Bestill time
Logo for Flow Tannhelse Sarpsborg

Flow Tannhelse Sarpsborg

Logo for Flow Tannhelse Sarpsborg

Om klinikken

Flow Tannhelse er et moderne tannhelse konsept som legger vekt på moderne estetisk tannbehandling og en unik tilnærming til pasientkommunikasjon. Vi skiller oss ut ved å kombinere avansert tannbehandling med en forpliktelse til å forstå og imøtekomme pasientenes individuelle behov.

Moderne tannbehandling står i sentrum hos Flow Tannhelse, og klinikken tar i bruk de nyeste teknologiene og metoder for å sikre effektive og skånsomme behandlinger. Vi bruker blant annet 3D scannere for undersøkelser, for å gi deg et bedre innblikk i tilstanden til tennene dine. Tannlegene ved Flow Tannhelse er dedikert til å opprettholde høy faglig kompetanse og holder seg oppdatert på bransjens nyeste trender og innovasjoner.

En spesiell styrke ved Flow Tannhelse er fokuset på estetisk tannbehandling. Vi forstår at et vakkert smil ikke bare påvirker utseendet, men også selvtilliten og velværet til pasientene. Ved å tilby skreddersydde løsninger for estetiske utfordringer, som tannbleking, porselensfasetter, usynlig tannregulering og andre kosmetiske prosedyrer, jobber tannlegene her med pasientene for å oppnå et smil som både er naturlig og strålende.

I tillegg har våre tannleger et spesielt fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Klinikken har utviklet en støttende og forståelsesfull tilnærming for å hjelpe de som føler angst eller frykt ved tanken på tannbehandling. Tannlegene tar seg tid til å lytte til pasientenes bekymringer og skaper et trygt miljø for å sikre at hver pasient føler seg komfortabel og ivaretatt under hele behandlingsprosessen. Vi tilbyr også tannbehandling i narkose.

Flow Tannhelse har satt seg som mål å ikke bare tilby topp moderne tannbehandling, men også å skape en positiv opplevelse for alle pasienter. Gjennom fokus på pasientkommunikasjon, estetisk tannbehandling og støtte til de med tannlegeskrekk, har klinikken etablert seg som et kompetansesenter i Sarpsborg.

Flow Tannhelse Sarpsborg holder til i Sarpsborg

• Profilbilde av tannlege Usman Albekov
    Tannlege
    Bestill time – 695 kr
    Neste time:
Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Flow Tannhelse Sarpsborg

Meget fornøyd

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Meget fornøyd med personal, behandling og service.
Kvalitet for fornuftige priser.👍👍👍
Anbefales ..

Hyggelig tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Hadde time i dag og tannlegen var så hyggelig å prate med og veldig effektiv :) Flink til å forklare alt underveis og på bilder de tok.

Fagdyktig tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Usman var utrolig hyggelig og veldig løsningsorientert.
Jeg har litt fobi når det gjelder tannleger, men Usman tok meg gjennom prosessen steg for steg sånt at jeg ikke bekymret meg så mye.

Anbefaler han på det sterkeste!

Utrolig hyggelig tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Flink og hyggelig tannlege, som alltid er skånsom med tanke på smerter.

Jeg har slitt lenge med å finne en tannlege jeg er fornøyd med, men nå har jeg forhåpentligvis funnet en jeg kan gå til i mange år :)

Beste tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Var hos Albekov med ekstremt tannverk, som viste seg å være mer komplisert enn først omtalt. Han var veldig forsiktig og hyggelig. Tok seg god tid, anbefales på det sterkeste.