Stadionlegesenter AS

Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Stadionlegesenter AS

Overfladisk og ikke interessert

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Han er kanskje grei lege men oppfølgningen er elendig. Tar ikke hensyn til pasientens ønsker og behandling og oppfølgning er mangelfull. Blodprøver tas av ham selv da kontoret ikke har helsesekretær. Legekontoret er forferdelig slitt og virker lite rent.

Blid og hyggelig

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Enkel å få kontakt med. Blid og hyggelig lege. Følger opp det som er avtalt. Har hatt en litt gammel vikar.

Fantastisk fastlege

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Oliver er en fantastisk lege, både for meg og for sønnen min. Lytter alltid til det jeg sier, og sjekker alltid sønnen min grundig. Strålende fornøyd med han og kommer ikke til å bytte så lenge vi bor her i Telemark!

Hva skal du her?

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Som regel forsinket. Ringer aldri tilbake på forespørsel til kontoret. Hyggelig og blid person. Bør skjerpe rutinene i resepsjonen. Ønsker enklere tilgjengelighet

Beste legen

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Oliver er smilende, tålmodig, ordentlig, hyggelig, nøye og flink. Han tar meg alltid alvorlig, sjekker ut og er veldig hyggelig å prate med. Kan enkelt snakke om alt med han. Han er nøye og tar meg på alvor, samt gir meg god tid. Jeg stoler på han og kommer aldri til å bytte.