Stadionlegesenter AS

Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Stadionlegesenter AS

Hyggelig og kunskapsrik!

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Oliver er en urtolig flink lege, som tar seg tid. Jeg føler meg hørt, og er trygg i det at vi kommer fram til gode løsninger som passer min helse.
Jeg føler aldri at han har dårligtid, og jeg slipper og føle meg stresset hos han.
Vanskelig og komme igjennom på tlf, men det gjøres opp med at han er flink til og kjapp på og svare på henvisninger igjennom helse norge.

Fantastisk

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Superbra fastlege. En jeg føler meg helt trygg på. Jeg kan prate med han om alt og blir tatt på alvor. Partner er også med de gangene det er ønskelig!

Trygg fastlege som ser pasienten

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Stian er en fantastisk fastlege som ser meg og mine behov ved alle besøk. Han er hyggelig, personlig innenfor profesjonelle grenser, og er flink til å henvise til andre spesialister hvis han ikke kan hjelpe selv/ har nok kunnskap selv.
Jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor og hørt, og at han ser meg som menneske.

Det eneste negative jeg kan trekke legesenteret og evt. Stian på, er ventetiden. Ofte kommer man ikke igjennom på telefonen, selv om man prøver på mange forskjellige tidspunkt innen åpningstiden. I tillegg er det ofte forsinkelser for å komme inn til Stian. Dette tenker jeg oppstår fordi han er en av få leger som faktisk tar seg tid til å bruke tid på pasientene sine, i motsetning til hvor lite tid de egentlig skal bruke.

Venteværelset hadde hatt behov for en skikkelig oppgradering, for det er vel Norges minst trivlige venteværelse.

Super lege

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Super, seriøs og gode vurderinger, god kommunikasjon. Tar seg god tid og du føler aldri at du har dårlig tid hos legen.

Trygg og imøtekommende

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Stian er en av de beste legene jeg har hatt i hele mitt liv og jeg vil anbefale han til alle på det sterkeste da jeg føler jeg blir ivaretatt og mine behov blitt tatt seriøst og jeg for tid til å uttrykke hva jeg trenger hjelp til