Skullerud Tannlegesenter

Telefonnummer921 22 222921 22 2 ...
Olaf Helsets vei 5 0694 Oslo
Skullerud Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Skullerud Tannlegesenter

Dyktig og veldig behagelig

Tannlege: Knut Eivind Onstad Skrevet

Flink og veldig behagelig, er så
glad jeg har han som tannlege.
Det er også en behagelig og hyggelig tone av de andre ansatte på tannlegekontoret

Beste i Oslo

Tannlege: Knut Eivind Onstad Skrevet

Jeg har vært hos en del, de fleste bra, men Eivind Onstad er så flink, stødig og trygg at han er klart førstevalg.
Veldig hyggelig og bra personale ellers på klinikken også.
Ikke av de dyreste klinikkene heller.

Dyktig på tannlegeskrekk

Tannlege: Turid Rongved Skrevet

Har siden slutten av 90 tallet benyttet meg av Skullerud tannlegesenter. Har i alle år hatt tannlegeskrekk. Dette er nå kurert ved god hjelp av tannlege Turid Rognved. Hun har alltid møtt meg med et smil, har aldri stresset når jeg har vært inne, snakket rolig til meg, alltid klart å avlede meg med andre ting å snakke på og forteller meg alltid hva hun gjør. Kan ikke få fullrost henne og alle hennes kollegaer som jobber ved senteret. Alle har vist om min tannlegeskrekk, og de har alltid ring meg for å kalle inn til time. Før jeg ble kurert, så ble jeg også oppringt for at de skulle være sikre på at jeg kom. Skullerud Tannlegesenter er et flott senter, sjelden ventetid, alltid rent og ryddig. Føler meg alltid ivaretatt når jeg er der. Er for alltid evig takknemlig for at de har klart å kurere min tannlegeskrekk.