Logo for Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Logo for Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Om klinikken

Åreknutespesialisten er en del av Hygeia helsesenter som eies av ekteparet Thomas og Stine Nyheim på Høvik i Bærum. Den ligger lett tilgjengelig ved Høvik kirke med lett parkering: Fjordveien 3.

Klinikken er spesialisert i utredning og behandling av alle typer åreknuter - fra spindelvevsårer til store åreknuter. Karkirurgen og sykepleieren har begge lang erfaring med åreknutebehandlinger. Her kombineres kunnskap, erfaring og grundighet med trygge, skånsomme og moderne behandlingsmetoder som er skreddersydd for å gi det beste og mest varige resultatet!

Bestill en konsultasjon i dag! Du trenger ingen henvisning. Alle forundersøkelser inkluderer en grundig ultralyd så behandlingen kan skreddersys for dine åreknuter med de mest effektive, varige og skånsomme metodene.

Ønsker du time hos Dr Thomas Nyheim: info@hygeia.no eller tel. 90752069.

For mer informasjon om åreknuter se på www.areknutespesialisten.no.

• Profilbilde av generell kirurg og karkirurg Thomas Nyheim
    Generell kirurg og karkirurg

Siste vurderinger av Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Flott, dyktig kirurg som gir ærlige råd!

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Thomas under konsultasjon Optaget hevelse på beinet mitt og anbefalte å vise den rask til kirurg på Ullevål sykehus.
Dagen etter ble jeg vellykket operert i all hast og det var svulsten som blitt fjernet .

" All inclusive "

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Etter å ha googlet flere klinikker for å få hjelp til å vurdere/ behandle mine åreknuter, falt valget på åreknutespesialisten ved Hygiea helsesenter i Bærum. Jeg har ikke angret på dette valget, og kan trygt anbefale denne klinikken til andre! Dette er en familiebedrift, der alt legges til rette for at man som kunde skal kunne føle seg som " hjemme ", dvs trygg, komfortabel og ivaretatt. Min personlige opplevelse var at jeg befant meg på et sted med en rolig og god atmosfære, der åpen dialog og profesjonelt faglig og etisk fokus var gjeldende for samarbeidet i teamet. Jeg fikk god informasjon og oppfølging både før, under og etter behandlingen. Informasjonen ble gitt både muntlig og skriftlig, slik at misforståelser ble unngått. I tillegg fulgte Thomas opp med sms i etterkant av inngrepet, og var lett tilgjengelig på telefon dersom eventuelle komplikasjoner eller spørsmål skulle oppstå. For mitt vedkommende gikk behandlingen smertefritt for seg, og resultatet har absolutt levd opp til forventningene :-) !!!

Kjempe dyktig og veldig hyggelig kirurg + sykepleier :)

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Var å fjernet åreknutene mine. Ble tatt i mot av Thomas og hans kone som tok så fint vare på meg gjennom hele prosessen da jeg var relativt nervøs.
Jeg er kjempe fornøyd med resultatet 😊 10/10 på opplevelse og resultat.

Best anvendte penger på mange år!

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Fra jeg tenkte tanken til jeg var ferdig operert for plagsomme øreknuter i begge bein gikk det 13 dager! Ventetiden i den offentlige helsetjenesten der jeg bor er over 90 dager - og det er bare for en vurdering av karkirurg. Så må man kanskje vente i ytterligere tre mndr. på operasjon - hvis man i det hele tatt får behovet godkjent! At jeg i tillegg hadde funnet fram til verdens hyggeligste og ytterst kompetente karkirurg og hans like kompetente kone i nydelige omgivelser gjør opplevelsen ennå bedre. Jeg føler meg ytterst godt ivaretatt, både før, under og etter inngrepet. Kontroll etter noen måneder er inkludert i "pakka", som jeg faktisk ikke synes var spesielt dyr, tatt i betraktning hvilken glede det er igjen å kunne gå tur uten å se seg om etter den nærmeste benk... "Løp og kjøp" du kommer IKKE til å angre...

Profesjonell og trygg atmosfære

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Legen foretok en nøye undersøkelse og jeg fikk svært god informasjon under konsultasjonen. Selve inngrepet var nesten smertefritt og gikk urolig fort. Under inngrepet gikk samtalen lett og jeg fikk hele tiden vite hva som skulle skje og hvorfor. Det var en rolig og hyggelig atmosfære under behandlingen. Etter operasjonen fikk jeg god informasjon om hva jeg selv måtte gjøre for at resultatet skulle bli optimalt. Jeg er kjempefornøyd- resultatet er at det er umulig å se at jeg noen gang har hatt noe som heter åreknute.