Profilbilde

Generell kirurg og karkirurg

Siste vurderinger av Aareknuter.no | Hygeia helsesenter

Trygt og bra resultat

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Har slitt med åreknuter fra jeg var veldig ung. Etter noen behandlinger er disse nå helt borte og jeg tør å vise bena igjen. En hyggelig og dyktig lege som vet hva han gjør. Anbefales på det sterkeste.

Trygg å prate med, hörte på riktig måte meg som pasient, roet meg ned men tar en allvorlig med ting.

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Dr Thomas Nyheim er nok den mest proffessionelle lege å kirurg jeg mött som virkelig bryr seg med empati for sine pasienter.

Jeg har hatt dårlige erfaringer tidligare av norsk sykvård.
.. ikke blitt hört på elr tatt allvorlig med mine smerter av åreknuten.

Men han er kjempe flink.
Jeg fikk akutt smerter etter 1 uke veldig vondt i min åreknute da en blodpropp oppstått.

Han tok meg emot en akutt tid en söndag kveld på hygeia for å hjelpe meg som redd da alene i Norge med dette problem uten familje i Norge å ikke vet hvordan jeg skal gjöre på beste måte for å få hjelp.

Han forklarte å skrev ned ting for meg. Fikk medicin, ultralyd av benen å förklart undervies å hvordan få hjelp via det offentlige for å komme videre til kirurgi for det nå.

Her er en lege vert å gå til.
Anbefalles.
En lege som bryr seg i pasienter.

Effektiv, Trygg, Hyggelig

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Tok kontakt med Thomas for vurdering av åreknuter. Raskt svar på netthenvendelse. Hyggelig mottagelse, rask diagnose som resulterte i at han kontaktet Bærum Sykehus for videre sjekk samme dag. Takket være raskt reaksjon av Thomas er jeg nå i god behandling ved sykehuset for en blodpropp.

Kunnskapsrik og grundig!

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Dr Thomas Nyheim er kunnskapsrik og grundig. Han er erfaren og forklarer alt på en forståelig måte. Jeg følte meg godt ivaretatt på Hygeia helse. Anbefales!

Flott behandling med godt resultat

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Jeg ble godt ivaretatt fra første stund med god informasjon. Det viste seg at mine sterke leggkramper skyldes åreknuter og de er nå helt borte etter operasjonen. Jeg er strålende fornøyd!