Bestill time
Logo for Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua

Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua

Logo for Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua

Om klinikken

Smil Tannlegesenter er en av Oslos største aktører innen tannhelse, med flere års erfaring innen spesialisttannhelsetjenesten.

Vi har topp moderne tannklinikker på Nationaltheatret, Nydalen, Løren, Bjørvika, og i Bekkestua - og benytter det aller nyeste innen tannmedisinsk utstyr.

Vi tilbyr alle former for tannbehandling. Dette inkluderer estetiske tannbehandlinger som tannbleking og skallfasetter, samt usynlig tannregulering som Invisalign. Våre tannleger har dessuten tilleggskompetanse innen tannlegeskrekk.

Vi er sertifisert som en Green Clinic, og har mål om utstrakt bruk av miljøvennlige dentalprodukter.

Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua holder til i Bærum

• Profilbilde av tannlege Eva Hagen
    Bestill time – 990 kr

Siste vurderinger av Smil Tannlegesenter, avd. Bekkestua

Beste tannlegen jeg har hatt noen gang!

Tannlege: Eva Hagen Skrevet

Eva er en utrolig hyggelig, imøtekommende, flink og løsningsorientert tannlege. Har vært svært fornøyd alle gangene jeg har vært hos henne siden jeg startet der. Hun finner alltid en god løsning, prisen er bra og behandlingen av ypperste kvalitet. Hun er også blid og glad, og hyggelig å prate med. Anbefaler henne på det absolutt sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Eva Hagen Skrevet

Hyggelig, dyktig og ikke minst en tannlege som gjør tannlegebesøket mye hyggeligere. Etter mange år med tannlegeskrekk ble jeg tipset om en god tannlege. Første besøket med tannlegen gikk veldig bra. Hun var hyggelig, tålmodig og viste hensyn. Spurte ofte om det gikk bra med meg under behandlingen og passet på at jeg ikke hadde noe vondt eller ubehag. Plutselig glemte jeg at jeg satt i tannlegestolen fordi alt gikk så fint. Vi gikk gjennom behandlingsplanen og kostnader sammen slik at det var enkel å forstå. Absolutt en tannlege jeg skal ha fast fremover ! Anbefales!

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Eva Hagen Skrevet

Eva er veldig hyggelig, ivaretar pasienter langt over det man burde kunne forvente, stiller opp ekstra ved behov, og strekker seg langt for å imøtekomme pasientene.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Eva Hagen Skrevet

Svært hyggelig og dyktig ung tannlege.
Anbefales 10+
Hun gjør så godt hun kan for at pasienten skal ha
det best mulig under behandlingen.