Psykologkontoret Bryggen 13

Telefonnummer905 71 280905 71 2 ...
Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Psykologkontoret Bryggen 13

Svært profesjonell med faglig tyngde

Silje Kristine Floen Skrevet

Min opplevelse av denne psykologen er at hun er faglig kompetent, vennlig, ydmyk og til å stole på.
God lytter, ser helheten i mine utfordringer og legger behandlingsplan som virker godt gjennomtenkt og tar høyde for at ikke alt kan løses på noen få timer. Hun gir meg den trygghet jeg trenger for å aktivt klare å jobbe med mine traumer og lære meg å håndtere hverdagen med nye verktøy.

Jeg ble henvist fra min fastlege og har gått til Silje først i gruppeterapi. Her lærte jeg lærte mye nyttig ifht hvordan å forstå hvilke mønstre som holder meg overaktivert og forårsaker utfordringer for meg.
Heldigvis fanget hun opp at jeg hadde behov for å jobbe mer med en del utfordringer, og jeg har fortsatt hos henne jevnlig i behandling etter dette.
Forskjellen jeg opplever når jeg sammenligner henne med andre psykologer jeg har gått hos, er at jeg føler meg sett og respektert som et helt menneske når jeg er sammen med henne. Ikke som en diagnose og et behandlingsforløp som tar slutt før vi engang blir kjent. Silje oppleves som trygg, tydelig og kunnskapsrik. Men også ydmyk for at det kan være problemer som andre kan ha bedre forutsetning for å hjelpe med. Jeg føler meg respektert i møte med henne, og syntes hun er en god og engasjert lytter som jeg føler at har er genuint ønske om, kunnskap og vilje til å hjelpe meg til å komme mest mulig styrket ut av behandlingen.

Jeg vil virkelig anbefale Silje Floen om du trenger en dyktig psykolog.

Oppleves uprofesjonell og lite empatisk

Silje Kristine Floen Skrevet

Har nylig vært hos denne psykologen etter å ha blitt henvist fra fastlege.

På den positive siden kommer man raskt til, og kontoret ligger sentralt og fremstår relativt nytt. Hun fremstår også 'rent faglig' sterk, og jeg tviler ikke på at hun sitter på mye kunnskap om sitt felt.

På den negative siden har jeg opplevd at hun er mer opptatt av å fortelle om sine tanker om behandlingen enn å faktisk lytte. For meg opplevdes dette som lite empatisk. Av en psykolog ønsker jeg meg først og fremst et medmenneske som ser meg og som lytter, ikke en fagperson som holder monolog/foredrag for meg. Da jeg kom med innsigelser til opplegget hun hadde forespeilet opplevde jeg henne som direkte uprofesjonell i det hun kom med anklagende utsagn om meg som person. Jeg endte opp med å avslutte, og følte meg rett og slett dårligere (og litt trist etter utsagnene), og da er vel noe av poenget med en psykolog borte?

Fantastisk

Silje Stevens Skrevet

Silje er uten like, og kan varmt anbefales. Stor kompetanse og et godt hjerte - og en genuin vilje til å hjelpe.

Empatisk og interessert

Peter Haugene Veseth Skrevet

Empatisk, klok, reflektert og en god lytter. Tar i mot deg og ditt, gir interessante og relevante tilbakemeldinger og innspill.

Kjempe varm og dyktig psykolog

Andrine Bruland Skrevet

Andrine er en varm, kunnskapsrik og forståelsesfull psykolog. Som virkelig tar seg tid, og virker genuint interessert i deg. Hun har hjulpet meg mye. Og etter å ha forsøkt mange ukloke formerer for terapi over mange år, er dette første gang jeg virkelig merker bedring. Og det på et fundamentalt plan. Kan varmt anbefales.