Psykologkontoret Bryggen 13

Telefonnummer905 71 280905 71 2 ...
Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Psykologkontoret Bryggen 13

Empatisk og klok

Silje Kristine Floen Skrevet

Silje er en fantastisk psykolog. Hun har hjulpet meg til å heve livskvaliteten min og jobbe meg gjennom traumer på en veldig varm, empatisk og kunnskapsrik møte. Som psykolog har hun en veldig fin balanse mellom å lytte og forstå på en veldig genuin måte, utfordre der det kreves (dette er noe jeg setter pris på) og bruke sitt fag i terapien. Føler hun er veldig god på å se hele mennesket og jeg så alltid fram til timene med henne for da visste jeg at jeg kom til å føle meg bedre etterpå.

Klok, trygg og nær

Silje Kristine Floen Skrevet

Silje er faglig dyktig og engasjert i arbeidet sitt. Jeg opplevde at hun så meg og viste et ekte ønske om å hjelpe meg. Hun balanserer mellom å utfordre, støtte og vise til eksempler fra både forskning, teori og egne erfaringer. Jeg har kjent på ubehag underveis, men det er mitt eget og henger sammen med hvorfor jeg søkte hjelp. Det har vært godt å dele disse tankene med Silje og få hennes perspektiv på hva som er nyttig for min utvikling.

Nyttig

Silje Kristine Floen Skrevet

Jeg hadde veldig god nytte av denne behandlingen, profesjonell og hyggelig
Gruppeterapi var lurt for å kunne snakke om ting både profesjonelle og folk i samme situasjon. Anbefalles på det sterkeste

Hyggelig og varm

Silje Kristine Floen Skrevet

Var i kontakt med Silje i forbindelse med behandlingsopplegget "intensivt". Jeg var i en gruppeterapi som hun og en kollega ledet og hadde også to individuelle timer med henne.
Hun fremstår som profesjonell, varm og lyttende. Det har vært godt å snakke med henne om mine utfordringer og hun har vært flink til å komme med innspill og forslag.

Varm, lyttande, aktivt tilstede og fagleg dyktig

Silje Kristine Floen Skrevet

Det er ikkje så lett å setja ord på kor viktig Silje har vore for at eg i dag lev eit liv som er så utruleg mykje betre(!!) enn før eg starta i terapi hos ho.
Silje er varm, lyttande og fagleg dyktig. Ho stiller gode spørsmål og utfordrar tankesett/mønster og lite nyttige «overbevisningar» ein har tilegna seg i livet, noko som for meg har vore heilt avgjerande for at eg i dag er frisk frå depresjon og angst .Eg har opplevd ho som genuint aktiv, varm og tilstades i terapien min. Ho kan vise til teoriar, forsking om det er naturleg, det har gitt meg ein djupare forståing av meg sjølv og korleis hjerna vår og psyken vår kan fungera. Viktig innsikt i arbeidet ut av mørket.

I 2019 var livet mitt beksvart og eg tenkte eg for alltid kom til å streva med mørket inni meg. I dag er eg frisk! Gjennom terapien har eg teke mange nyttige valg og fått betre innsikt i meg sjølv og korleis min psyke fungerar. I dag kjenner eg meg godt rusta til livet her og no, og framover.
Silje er UTAN TVIL den beste psykologen eg har gått til (og eg har vore hos nokon oppigjennom åra).
Takk!