Halse Legesenter AS

Halseveien 5 4517 Mandal

Siste vurderinger av behandlere ved Halse Legesenter AS

Sender ikke henvisninger

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Ikke fornøyd. Glemmer å sende henvisninger (hun har glemt å sende for minst 4 familiemedlemmer selv om hun har sagt hun skal gjøre det, ikke inkludert meg selv), gjør ikke jobben skikkelig, dårlig kommunikasjon, avfeier problemer før jeg har forklart ferdig. Har begge ganger ventet over 60 min før timen skulle vært før jeg fikk komme inn. Får lett time hos henne, hvorfor skal jeg ikke spekulere i..

Bare gode erfaringer for meg .

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Det er heldigvis ikke så ofte jeg trenger legehjelp, men de gangene jeg har trengt det har jeg alltid møtt forståelse og topp service fra denne legen.

Veldig missfornøyd...

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Sender ikke henvisninger, må ringe og purre på flere ganger før noe skjer.

Får ikke den hjelpen jeg trenger.

Går med betennelse og revmatisme i kroppen, og får beskjed om og bytte sko. (hun anbefalte skoene hun gikk med selv)

Anbefales ikke.

ikke å anbefale

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Denne legen anbefaler jeg dessverre ikke til noen. Det er ofte enkelt å få timer på kort tid og det er bra. Men litt usikker på hvor sterk faglig hun egentlig er. Mine erfaringer har hvertfall ikke vært så bra. Hun er hyggelig da, og husker deg. Men foretrekker en dyktig lege.

anbefales ikke

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

bryr seg ikke om pasientene, er utrolig uforskammet. later til å ha språkproblemer når det passer seg. ufin og frekk anbefales ikkke