Halse Legesenter AS

Halseveien 5 4517 Mandal

Siste vurderinger av behandlere ved Halse Legesenter AS

Fantastisk empatisk lege

Lege: Andreas Engedal Skrevet

Andreas er en kjempe god lege som lytter, medmenneskelig og føles trygg å gå til.
I forbindelse med keisersnitt samt henvisninger behandlet han meg med verdighet i en sårbar situasjon. Han er faglig dyktig og anbefales!

Imøtekommende og hjelpsom

Lege: Andreas Engedal Skrevet

Ble tildelt ham som ny fastlege, og var nok litt skeptisk etter ca 20 år hos annen lege. Men ble møtt av en svært hyggelig ung mann som lyttet, tok mitt problem på alvor og var løsningsorientert.
Jeg har kun vært hos ham en gang, men førsteinntrykket var veldig bra.

Føler meg ivaretatt

Lege: Maria Magdalena Aanensen Skrevet

Rolig og lytter. Hjelper og finner en god løsning på situasjonen. Jeg føler jeg får den hjelpen jeg trenger etter mitt behov.

Inngir trygghet og tillit

Lege: Cecilie Midttun Heddeland Skrevet

I kriser har hun inngitt trygghet og tillit ved å stille spørsmål følge tett opp i akutt fase, svare på det jeg lurer på. Jeg har følt meg holdt, tatt vare på.

Meget arrogant

Lege: Andreas Engedal Skrevet

Hadde en lege jeg og hele familien var svært fornøyd med ,men desverre sluttet . Da fikk jeg tildelt Andreas Engedal . Allerede før jeg kom inn første gang hadde han dannet seg et bilde av at jeg kun var ute etter medisiner . Han er ikke interessert i lytte til verken meg eller andre jeg har tatt med inn for å forklare min situasjon .

Det finnes null empati i denne mannen . Etter jeg ble flyttet over til han har jeg bare hatt problemer , og blitt sett på som et problem .

Styr unna denne mannen hvis du ikke har andre rundt deg som kan hjelpe å støtte dine påstander som han kaller det .

Alle i min familie som har fått tildelt ham er desverre misfornøyde