Maria Magdalena Aanensen

Autorisasjon (2007)

Maria Magdalena Aanensen er en av 26 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av Maria Magdalena Aanensen

Føler meg ivaretatt

Rolig og lytter. Hjelper og finner en god løsning på situasjonen. Jeg føler jeg får den hjelpen jeg trenger etter mitt behov.

Fantastisk familielege

Vi er særdeles fornøyd med Maria. Hun er varm, tar seg god tid, trygger barna, lytter og har et godt klinisk øye, både for barn og voksne. Følger opp nesten mer enn nødvendig.

Snille gode Maria.

Maria er alle tiders lege for meg, kan preke om alt med ho, blid og grei. Spør alltid åssen eg har hadt det osv. Eg har ingenting å klage på ho.

Fantastisk lege

Maria lytter til meg, tar meg på alvor, følger opp og bryr seg om meg.

Jeg har vært hos flere leger og fått forskjellig oppfølging. Maria er noe av det bedre jeg har hatt! Det jeg liket med Maria er at hun er ærlig og sier ting som de er. Hun tar seg tid til å høre på meg. Hun er rolig og forklarer hvis det er noe jeg lurer på. Hvis det er sendt prøver til analyse ringer hun meg med svar eller sender utfyllende på melding.

En gang satt hun også opp en time til meg uten å spørre, bare fordi hun ville sjekke at alt faktisk var bra med meg.

Jeg vil virkelig anbefale Maria. Hun er også den beste legen vi har hatt til barn.

Trygg og trivelig oppmøte

Mitt første møte med legen var svært positivt. Hun virket kunskaprik ,jeg fikk god informasjon om det jeg var til undersøkelse for, og hjelp.