Maria Magdalena Aanensen

Halseveien 5 4517 Mandal
Tlf: 38 27 19 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maria Magdalena Aanensen er en av 15 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Maria Magdalena Aanensen

Bare gode erfaringer for meg .

Det er heldigvis ikke så ofte jeg trenger legehjelp, men de gangene jeg har trengt det har jeg alltid møtt forståelse og topp service fra denne legen.

Veldig missfornøyd...

Sender ikke henvisninger, må ringe og purre på flere ganger før noe skjer.

Får ikke den hjelpen jeg trenger.

Går med betennelse og revmatisme i kroppen, og får beskjed om og bytte sko. (hun anbefalte skoene hun gikk med selv)

Anbefales ikke.

ikke å anbefale

Denne legen anbefaler jeg dessverre ikke til noen. Det er ofte enkelt å få timer på kort tid og det er bra. Men litt usikker på hvor sterk faglig hun egentlig er. Mine erfaringer har hvertfall ikke vært så bra. Hun er hyggelig da, og husker deg. Men foretrekker en dyktig lege.

anbefales ikke

bryr seg ikke om pasientene, er utrolig uforskammet. later til å ha språkproblemer når det passer seg. ufin og frekk anbefales ikkke

Forferdelig lege...

Nå har jeg og barnet mitt vært hos henne flere ganger, og inntrykket av henne som lege blir dessverre bare verre for hver gang. Hun er surrete, glemmer henvisninger/ting hun har sagt osv. Jeg får en følelse av at hun hører etter, men at hun ikke egentlig bryr seg. Til tider småfrekk, uten at man helt kan "ta" henne på det. Lite empatisk. Overlegen. Brysk oppførsel. Kan virke ustabil/humørsyk. Løfter sjokkert på brynene og måper når jeg forteller henne om problemer. Det er ikke alltid jeg føler meg trodd. I stedet for å vise støtte og forståelse og faktisk prøve å hjelpe meg, sånn som blant andre vår snille helsesøster gjør, sitter jeg igjen med følelsen av at jeg er en dårlig mor. Dette må være en av de verste legene jeg har vært borti!

Surrehode!!

Papir rot av en annen verden.
Alt av papirer forsvinner. nekter på at de har mottat papirer fra spesialister, selv om jeg har fått kopi av papirene fra selve legesenteret.

utrolig dårlig til å få sent ut henvisninger til spesialist. ventet 6 mnd på en time. men spesialist hadde fått henvisning 10 dager før jeg kom inn til time!!!

glemmer å signere på e-resepter så jeg står på apoteket å ingen e-resept er sendt.

men hun ringer altid oppigjen, lett å få time, føler hun forstår meg, har alltid fått den hjelpen jeg føler jeg trenger der og da.

men som sagt et surrehue av en annnen verden på papirer.

humørsyk?

lite interresert i pasienten. dårlig til å lytte. kort,til tider sur. glemmer ting ofte. skrive resepter,henvisninger osv. slett behandling. til tider uforskammet.

Omsorgsfull

Tar sine pasienter på alvor. Bryr seg om deg. Grundig og følger opp.

Missfornøyd...

Jeg er veldig missfornøyd og skuffet over denne legen. Begynte bare å le om min helsetilstand.

vanskelig og forstå

hun er vanskelig og forstå når hun snakker, virker lite interessert i pasienten.

Grundig undersøkelse

Legen var veldig grundig i undesøkelsen og henviste meg videre til spesialist!

Ett besøk, deretter byttet iallefall jeg!!

Dette er en lege som etter min mening ikke hører på pasientene sine. Følte meg ikke trodd, og heller ikke tok hun sykdommen til babyen min alvorlig.