Legekontoret i Nordreisa

Sonjatunvegen 21 9151 Storslett

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Nordreisa

Trygg og imøtekommende

Lege: Remigiusz Jan Paul Skrevet

Han tar seg virkelig tid med pasientene, undersøker og forklarer grundig hvorfor han gjør som han gjør. Han er flink til å henvise videre dersom han ikke har kunnskaper eller føler de kan gjøre en bedre jobb.

Empatisk og forståelsesfull

Lege: Øyvind Roarsen Skrevet

Øyvind har vært min fastlege i 19 år.
Han er en svært god lege,som har hjulpet meg i mange situasjoner med både hels og andre offentlige greier.
Han er trygg og veldig empatisk.
Tydelig i sin måte å kommunisere på.
Vil aldri bytte!

Aldri mer

Lege: Gudrun Kristine Bugge Skrevet

Etter å ha prøvd å få time med legen i 1 år, så er hun aldri til stede. Den dagen jeg kunne endelig møte opp med henne måtte jeg vente i 8 timer på svar om hun kunne ta meg inn for så å krangle med en sykepleier. Fikk satt opp time en måned i framtiden fordi legen ikke så mitt problem som alvorlig. Har aldri i mitt liv opplevd å bli tatt vare på så dårlig.

Jeg har også frikort, og har enda fått masse regninger for timer jeg ikke har fått fordi lege har vært borte, men enda forventes det å betale dem?

Min fast lege i mange mange år

Lege: Remigiusz Jan Paul Skrevet

Remi er den beste lege først å fremst han e fagelig dyktig å profisjonell..han er en lege som alltid tar folk på alvor på vel kanskje små problemer såvell store,han er en jeg alltid har kunnet stole på å han bryr seg veldig mye om sine pasienter å kan godt slå av en prat viss man møtes på f eks butikk.en go man å lege Remi Paul👍

Det er trykket å bo i Nordreisa

Lege: Roald Inge Vestgaard Skrevet

Er greit å bo i Nordreisa. For en har en lege som er der når man trenger hjelp. Ér ikke vanskelig å få se time når en er syk. Og har både tid og anledning til både lytte og høre på hva man sier for noe. Og følge opp når det trenges. Får time på dagen om det er nødvendig. Da er det føles trykkhet ved å bo her.