Kipervika Legesenter AS

Telefonnummer70 10 46 5070 10 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Kipervika Legesenter AS

Godt inntrykk

Lege: John Duaas Wilhelmsen Skrevet

Etter en komplisert start ( vanskelig tilstand) er inntrykket meget godt. Har vist empati og forståelse noe som verdsettes stort.

empatisk og dyktig

Lege: Terje Enersen Skrevet

Har gått til Dr.Enersen i 8 år. Han også fulgte opp begge mine graviditeter. Utrolig flink lege med mye kunnskap.

Trygg og god lege

Lege: Helge André Langnes Skrevet

En hyggelig og grundig lege som hører på pasienten. Veldig tolmodig, med humor og varme. Følger opp konsultasjoner og gir beskjed om tester per tlf eller melding om du måtte ønske dette.

Absolutt en lege jeg kan anbefale.

Men, stort minus for meget lang tid å vente i tlf til tider og ventetid for time om det ikke er hastetime.
Til tider er det sure/lite hjelpsomme/frekke øvrige personale som trekker ned... Noen av de er elendig på service. Dette er noe de burde ta tak i og være mer imøtekommende og service minded mot pasienter.

Dårlig lege. Ambefales ikke

Lege: Liad Scharf Skrevet

Byttet fastlege etter absolutt ingen hjelp fra denne legen. Han er tafatt og viser ingen interesse for sine pasienter..

Trygg nøye og kunnskapsrik

Lege: Liad Scharf Skrevet

Mitt møte med Schaef er udelt positivt. Han tar pasienten på alvor. Han har evne til å lytte, noe som skaper trygghet for meg som pasient