Kipervika Legesenter AS

Telefonnummer70 10 46 5070 10 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Kipervika Legesenter AS

Ikke anbefslt

Lege: Liad Scharf Skrevet

Viste ingen omsorg, lytter ikke, og stiller spørsmål om hva han kan gjøre. Altså at pasienten må komme med forslag selv. Kan du gå til en annen lege så gjør det.
Anbefales ikke.
Veldig unnvikende og bagatelliserer problemene du ønsker å ta opp

Tillitsfull - en lege som bryr seg

Lege: John Duaas Wilhelmsen Skrevet

Har et veldig godt inntrykk av denne legen gjennom flere år. Han tar seg tid, lytter til deg og har vært veldig flink med mine barn. Han tar deg på alvor og sender henvisninger dersom man ber om det og han mener at det er nødvendig. Jeg kan absolutt anbefale denne legen.
Hyggelige legesekretærer både per telefon, i skranke og på lab.
Eneste minuset kan være at det er til tider lang ventetid på å få legetime.

Godt inntrykk

Lege: John Duaas Wilhelmsen Skrevet

Etter en komplisert start ( vanskelig tilstand) er inntrykket meget godt. Har vist empati og forståelse noe som verdsettes stort.

empatisk og dyktig

Lege: Terje Enersen Skrevet

Har gått til Dr.Enersen i 8 år. Han også fulgte opp begge mine graviditeter. Utrolig flink lege med mye kunnskap.

Trygg og god lege

Lege: Helge André Langnes Skrevet

En hyggelig og grundig lege som hører på pasienten. Veldig tolmodig, med humor og varme. Følger opp konsultasjoner og gir beskjed om tester per tlf eller melding om du måtte ønske dette.

Absolutt en lege jeg kan anbefale.

Men, stort minus for meget lang tid å vente i tlf til tider og ventetid for time om det ikke er hastetime.
Til tider er det sure/lite hjelpsomme/frekke øvrige personale som trekker ned... Noen av de er elendig på service. Dette er noe de burde ta tak i og være mer imøtekommende og service minded mot pasienter.