John Duaas Wilhelmsen

Autorisasjon (2002)

Kipervika Legesenter AS Telefonnummer70 10 46 5070 10 46 ...
Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund
John Duaas Wilhelmsen er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Duaas Wilhelmsen

Veldig dyktig og omgivelig

Veldig dyktig faglig, lytter på meg som pasient, bryr seg og tar seg god tid. Kommer med gode råd undervegs.

Anbefaler han som fastlege!

Engasjert og kunnskapsrik

Legen vil mitt beste, blir tatt i mot og tatt på alvor, ikke minst. God til å sende meg videre i systemet om det trengs ytterligere spesialiseringer.
Føler meg alltid trygg og ivaretatt, han er også dyktig i faget.

Trygg og forståelselsesfull

Vært min (og resten av familien sin) fastlege i mange år. Lytter og tar seg tid. Føler meg godt ivaretatt,
at han er oppriktig interessert i å hjelpe- viser omsorg. Henviser videre ved behov, forklarer hvorfor hvis han ikke ser dette hensiktsmessig. Synes også han er reflektert ad medisiner. Legen er imponerende flink til å kommunisere med/trygge sønnen min - som ellers er redd alt som heter leger!

Flinkeste legen

Jeg er meget fornøyd med denne legen - så flink han! Han hjelper alltid og hvis det ikke er noe annet han kan gjøre så han er flink å henvise videre ved behov. Legen viser empati og forståelse. Jeg har tre barn som får også altid riktig behandling. Mann kjenner tryg når går til denne legen med noe som haster. Jeg anbefaler han mest!

Fordomsfull og uvillig til å lytte.

Jeg har møtt mange leger, men ingen har vært så eksepsjonelt uinteressert i å lytte og gjøre seg kjent med min person og situasjon som denne mannen. Her var det en eldre epikrise/journal som "gjaldt", mens min stemme ble blankt og utrivelig avvist. Var selv munter og positivt innstilt under min første time, men ble ikke møtt med ett eneste smil, kun en fordomsfull mine.

I det hele tatt svært ubehagelig og sårende å bli så respektløst behandlet, og jeg er ikke spesielt lettsåret - men det er det mange andre som er. Det er for dem jeg melder fra om dette, samt for alle leger som trenger å bli sitt ansvar bevisst. Det handler om liv.

Under første time hos fastlegen bør man kunne forvente seg å bli møtt med undring, ydmykhet og respekt.