John Duaas Wilhelmsen

Tlf: 70 10 46 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Duaas Wilhelmsen er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Duaas Wilhelmsen

Faktisk en god lege

Jeg har ingen problemer hverken når det gjelder å få hjelp og svar på mine henvendelser, får time snarest. og han er rask til å sjekke om muligheter ang videre behandling mv.

Fornøyd med legen min!

Vennlig og lyttende. Føler meg vel på kontoret hans. Tar seg tid. Nøytral språkbruk.

Usikker og famlende

Var veldig opptatt av å forklare at min smerte var normal. Noe det viste seg den ikke var da jeg byttet lege. Kontoret har en egen evne til å få pasienter til å føle seg uvelkommen.

Dyktig lege!

Har brukt denne legen i ca 5 år og kunne ikke vært mer fornøyd! Viser interesesse og forståelse og føler jeg alltid blir tatt seriøst..Sekretærene som jobber i skranke og lab derimot burde ta seg et smilekurs! Makan til mer sure og lite hjelpsomme sekretæerer skal man lete lenge etter!

En som bryr seg

Hele familien har hatt denne legen i flere år. Blir alltid tatt på alvor, og får den tiden man trenger. Flink til å henvise videre hvis han selv ikke kan hjelpe. Aldri vært så fornøyd med lege tidligere!
Får hastetime ved behov, ellers lang ventetid...

Proff lege

Har hatt denne legen siden 2006, er meget fornøyd med han, jobber som helsepersonell selv, og han viser god sykdomsforståelse og tar seg tid til en prat, gir deg ikke bare en resept og sender deg ut døren. Blir heller ikke "sint" om du stiller spørsmål til vurderinger han gjør. Har bestandig fått time samme dag om det var snakk om noe som hastet, ventetiden på ordinære timer er som alle andre legekontor, slik er det bare. Blir og fortsette å bruke denne legen så lenge det lar seg gjøre :)

Bortreist

Har hatt denne legen som fastlege i for mange år nå.
Nå er det slutt.
For det første er det til tider umulig å få time.
To av sekretærene som jobber i luka er vrange og vanskelige.
Man føler seg uvelkommen og at man ødelegger dagen for de hver gang man ringer eller møter opp.

Legen i seg selv gir ett dårlig førsteinntrykk ved å ha det slappeste håndtrykket i manns minne.
Det virker som han er på en annen planet når du snakker til han.

Mannen fremstår å bry seg lite om pasienten.
Skriver resept på resept og sier dette skal virke, noe det ikke gjør.
Da skriver han gjerne resept på noe annet som heller ikke fungerer.

Min anbefaling er å finne annen lege eller spille på lotto, begge deler garanterer for bedre gevinst

Ålreit lege på et dårlig legekontor

Denne legen er egentlig veldig flink og hyggelig, men legekontoret han holder til på har alltid lang ventetid og de sureste damene i resepsjon og lab. Man føler seg skikkelig uvelkommen der.

flink :-)

Flink å lytte til pasienten.Er tolmodig.Veldig flink med barn.lett å få time hos han om du trenger det

Ikke tatt på alvor

Jeg har dessverre ingen god erfaring med denne legen.
Jeg har kommet gjentatte ganger med samme problemer, og han skriver ut resept på smertestillende til meg og sier at det kommer til å gå over. Føler at jeg ikke blir tatt seriøs, og at jeg nesten må gi meg selv en diagnose før han er enig/uenig.

Veldig dyktig lege

Hele familien bruker han som lege. Tar seg alltid god tid og sjekker ordentlig før henvisninger videre?