Kipervika Legesenter AS

Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Kipervika Legesenter AS

Dyktig, lyttende, følger opp

Lege: Kristoffer Sandnes Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Kristoffer Sandnes som fastlege. Han er er tillitsvekkende, dyktig og flink til å følge opp meg som pasient. En blir ivaretatt på en svært god måte av dr Sandnes

Flink og tillitsvekkende

Lege: Kristoffer Sandnes Skrevet

Kristoffer tar problemene dine på alvor, forklarer og svarer på de spørsmålene jeg har på en god måte slik jeg skjønner.

Trygg og forståelselsesfull

Lege: John Duaas Wilhelmsen Skrevet

Vært min (og resten av familien sin) fastlege i mange år. Lytter og tar seg tid. Føler meg godt ivaretatt,
at han er oppriktig interessert i å hjelpe- viser omsorg. Henviser videre ved behov, forklarer hvorfor hvis han ikke ser dette hensiktsmessig. Synes også han er reflektert ad medisiner. Legen er imponerende flink til å kommunisere med/trygge sønnen min - som ellers er redd alt som heter leger!

Dyktig og lyttende lege

Lege: Oksana Valerijevna Sjadjuk Skrevet

Kunnskapsrik og imøtekommende . Lytter til pasienten . Rask å svare på pasientsky . Tar seg god tid ved konsultasjon . Henviser videre når det trengs .

Oppmerksom og lyttende

Lege: Kristoffer Sandnes Skrevet

Jeg vil gi varm anbefaling av Kristoffer Sandnes som lege. Han er oppmerksom og tilstede i samtaler. Jeg opplever at han ser, lytter og tar meg som pasient på alvor. Han er grundig og gir god oppfølging. Kristoffer er lege både til meg og mine to barn. Vi er alle tre veldig fornøyd med det.