Smøla Helsesenter

Østsideveien 126 6570 Smøla

Siste vurderinger av behandlere ved Smøla Helsesenter

Utrolig dyktig og tillitsskapende

Lege: Carmen Schulz Skrevet

Beste legen jeg har møtt i et langt liv med både kroniske og akutte sykdommer . Dyktig , erfaren , lyttende , ser på meg og ikke på skjermen . Svært sympatisk menneske med mye empati . Jeg er bare så glad for å ha fått en fastlege som henne . Føler meg trygg og særdeles godt ivaretatt . 10 stjerner fra meg . Samtidig som hun er effektiv føler jeg at hun bruker den tida jeg har behov for .

Den beste fastlegen en kan ønske seg

Lege: Matthias Steffen Schulz Skrevet

Bedre lege må man lete lenge etter. Har hatt mange opp gjennom årene, men har aldri følt meg bedre møtt og ivaretatt enn hos Steffen. Han ser hele mennesket på en holistisk måte, og foreslår gjerne naturlige løsninger før han hopper til medisiner. Utrolig kunnskapsrik!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Matthias Steffen Schulz Skrevet

Faglig svært sterk. Effektiv, men grundig. Gir et solid inntrykk av å være en lege som bryr seg om sine pasienter

Imøtekommende

Lege: Carmen Schulz Skrevet

Veldig imøtekommende og hyggelig lege som ser sin pasient. Hun stiller spørsmål og lytter, forklarer og følger opp tidligere kontroller.

Meget flink, empatisk og lytter.

Lege: Matthias Steffen Schulz Skrevet

Jeg er plaga med mye rart, så å være fast legen min er ikke enkelt. Men det har han klart med de beste skussmål. Han har nøsts opp i det og lagt en plan som jeg nå prøver ut. Det som er så trist at han slutter..