Borgund Legekontor

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Borgund Legekontor

Tar deg på alvor og bruker tid!

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

En sjarmerende lege som raskt skaper trygghet, tillit og effektiv hjelp. Tenker utenfor boksen, og vil virkelig ditt beste.

Beste legen

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Utrolig dyktig lege - på alle fronter. Tar seg god tid, har god kontroll på deg som pasient (kjenner deg), klarer å gi en helhetlig behandling. Har alltid gått fra henne og følt meg ivaretatt på en god og imøtekommende måte - uansett hvilke problemstilling jeg har kommet med. Hun går frem som et godt eksemplar og forbilde for hvordan en fastlege burde være, men desverre et fåtall er slik idag.

Anbefales!

Lege: Shiva Badiee Skrevet

Dyktig og tillitskapende fastlege. Stiller forberedt til konsultasjoner og er tilstedeværende og interessert.

Verdens beste fastlege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Jeg har alltid opplevd Aron som tilgjengelig og veldig rask. Han ringer ofte for å høre hvordan jeg har det i dårlige sykdomsperioder, og om det ikke er mulig å få hastetime på dagen, ringer han. Han er utrolig dyktig, men er ikke forsiktig med å kontakte sykehuset om det er utenfor hans felt. Et stort pluss at resepsjonen er hyggelig og forståelsesfulle.

Kunnskapsrik og klar tale

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Det er ikke ofte jeg slipper inn til avtalt time til rett tid, men må ofte vente. Det er det vel verdt, for han gjør en god jobb og ser pasientene.