Anne Marte Bye Flem

Tlf: 70 15 52 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Marte Bye Flem er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anne Marte Bye Flem

En fantastisk lege!

Hun er behagelig og meget flink. Hun lytter og får med seg det jeg sier. En dyktig lege som gjør meg trygg!

Yess!

Her går du inn på kontoret med
en visshet om at du vil bli hørt.

Og du går ut fra kontoret
med en følelse av å være ivaretatt.

Tilstedeværende
Lun
Klar og tydelig
Kunnskapsrik

FANTASTISK LEGE

En lege som virkelig har tid til å hjelpe deg på alle mulige måter. Tar deg alvorlig og er flink til å lytte. Flink til å forklare hva som er feil og hvordan rette på det. Er nøye med oppfølging. Har virkelig godt humør og er morsom. Det er en fryd å gå til legen og ikke noe skremmende.

Dyktig lege

Veldig flink, behaglig og tar seg god tid. Beste legen jeg noen gang har vært hos. Hadde alle vært som henne! Anbefales på det sterkeste.

Profesjonelt

Vært innom legesenteret fire ganger, Anne Marte tre siden 2005. Det fordi første gange jeg var der etter hun ble min fastlege hadde hun ferie, men ferievikaren var flink.

Vært innom tre ganger i ettertid, med to forskjellige "problemer". Hun har vært meget dyktig, stilt gode spørsmål og svart godt på mine spørsmål. Ser ikke på meg selv som en person som nødvendigvis stoler på alle "fagfolk", men her har jeg ingen bekymringer.

Den beste legen i byen.

Anne Marte Bye Flem er en dyktig, grundig, elskverdig og kunnskapsrik lege. Hun opptrer rolig, behaglig og tillitsvekkende. Hun er lett å prate med og hun viser omsorg og genuin interesse for pasienten. Jeg jobber selv som sykepleier, og er ikke i tvil at hun er en av de dyktigste legene i byen. Sender man tekstmelding til legekontoret for å fornye resepter ol. er det ikke noe problemer. Man får svar senere samme dag, og resepten blir sendt elektronisk og kan hentes dagen etter. Legesekretærene på senteret er flinke, behagelige og ytterst serviceinnstilte. Det er gjerne litt forsinkelse ifht timen, men når man først kommer til så er det verdt det. Hun tar seg tid til deg som pasient. Engang bestemoren min var alvorlig og akutt syk var vi inne hos henne i over en time før hun ble lagt inn på sykehuset.

En lege som virkelig bryr seg!

Kan anbefale på det sterkeste. En lege som virkelig bryr seg og tar seg tid. Lett å få time! Profesjonell

Kjempelege!

Doktor Flem er samvittighetsfull, grundig og behagelig. Hun har alltid god tid, og hun følger godt opp både psyke og fysikk. Hun er ikke redd for å henvise videre til spesialister eller private, dersom det er behov for det. Hun er genuint interessert i både den som sitter i stolen, og andre som kan ha innvirkning på dennes helse og liv. Veldig positiv og lett å snakke med. Jeg er veldig fornøyd med henne, har hatt henne i vel ti år, og vil aldri bytte. :)

Flink og behagelig

Alltid god tid til pasientene sine.Føler at hun har tid til å lytte til hva jeg sier.Har hatt henne som lege i mange år.Takknemlig for at hun er fastlegen min.

Kan varmt anbefales!

Vært min fastlege i årevis. En veldig rolig og behagelig person, som lytter til hva det gjelder, fremfor å stresse deg ut igjen. Bruker som oftest å få time noen dager til en uke etter bestilling, men da har det heller ikke hastet. Har fått time på dagen de gangene dette har vært nødvendig. Eneste ulempen er at det kan være ganske vanskelig å nå legekontoret per telefon. Noen ganger får man aldri svar, så bestiller nå time via tekstmelding.

Flink og engasjert lege

Er enig med den forrige beskrivelsen. Veldig flink lege, som virker engasjert i pasienten og har god tid. Veldig hyggelige folk som jobber i skranken på legekontoret og, lett å få komme til :)

dette er en meget dyktig lege

dette må være det elskligste vesen jeg har møtt.i tillegg til å være en meget dyktig medisiner,er hun alltid blid å medfølende. skulle man råke så ille ut å få depresjon.føler man seg straks mye bedre etter en samtale med henne.den som har mulighet å få henne til fastlege er utrolig heldig.
mine varmeste anbefalinger.