Anne Marte Bye Flem

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
Anne Marte Bye Flem er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anne Marte Bye Flem

Yess!

Her går du inn på kontoret med
en visshet om at du vil bli hørt.

Og du går ut fra kontoret
med en følelse av å være ivaretatt.

Tilstedeværende
Lun
Klar og tydelig
Kunnskapsrik

FANTASTISK LEGE

En lege som virkelig har tid til å hjelpe deg på alle mulige måter. Tar deg alvorlig og er flink til å lytte. Flink til å forklare hva som er feil og hvordan rette på det. Er nøye med oppfølging. Har virkelig godt humør og er morsom. Det er en fryd å gå til legen og ikke noe skremmende.

Dyktig lege

Veldig flink, behaglig og tar seg god tid. Beste legen jeg noen gang har vært hos. Hadde alle vært som henne! Anbefales på det sterkeste.

Profesjonelt

Vært innom legesenteret fire ganger, Anne Marte tre siden 2005. Det fordi første gange jeg var der etter hun ble min fastlege hadde hun ferie, men ferievikaren var flink.

Vært innom tre ganger i ettertid, med to forskjellige "problemer". Hun har vært meget dyktig, stilt gode spørsmål og svart godt på mine spørsmål. Ser ikke på meg selv som en person som nødvendigvis stoler på alle "fagfolk", men her har jeg ingen bekymringer.

Den beste legen i byen.

Anne Marte Bye Flem er en dyktig, grundig, elskverdig og kunnskapsrik lege. Hun opptrer rolig, behaglig og tillitsvekkende. Hun er lett å prate med og hun viser omsorg og genuin interesse for pasienten. Jeg jobber selv som sykepleier, og er ikke i tvil at hun er en av de dyktigste legene i byen. Sender man tekstmelding til legekontoret for å fornye resepter ol. er det ikke noe problemer. Man får svar senere samme dag, og resepten blir sendt elektronisk og kan hentes dagen etter. Legesekretærene på senteret er flinke, behagelige og ytterst serviceinnstilte. Det er gjerne litt forsinkelse ifht timen, men når man først kommer til så er det verdt det. Hun tar seg tid til deg som pasient. Engang bestemoren min var alvorlig og akutt syk var vi inne hos henne i over en time før hun ble lagt inn på sykehuset.