Anne Marte Bye Flem

Borgund Legekontor AS

1997

Borgund Legekontor AS Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
Anne Marte Bye Flem er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anne Marte Bye Flem

Beste legen

Utrolig dyktig lege - på alle fronter. Tar seg god tid, har god kontroll på deg som pasient (kjenner deg), klarer å gi en helhetlig behandling. Har alltid gått fra henne og følt meg ivaretatt på en god og imøtekommende måte - uansett hvilke problemstilling jeg har kommet med. Hun går frem som et godt eksemplar og forbilde for hvordan en fastlege burde være, men desverre et fåtall er slik idag.

En fantastisk lege!

Hun er behagelig og meget flink. Hun lytter og får med seg det jeg sier. En dyktig lege som gjør meg trygg!

Yess!

Her går du inn på kontoret med
en visshet om at du vil bli hørt.

Og du går ut fra kontoret
med en følelse av å være ivaretatt.

Tilstedeværende
Lun
Klar og tydelig
Kunnskapsrik

FANTASTISK LEGE

En lege som virkelig har tid til å hjelpe deg på alle mulige måter. Tar deg alvorlig og er flink til å lytte. Flink til å forklare hva som er feil og hvordan rette på det. Er nøye med oppfølging. Har virkelig godt humør og er morsom. Det er en fryd å gå til legen og ikke noe skremmende.

Profesjonelt

Vært innom legesenteret fire ganger, Anne Marte tre siden 2005. Det fordi første gange jeg var der etter hun ble min fastlege hadde hun ferie, men ferievikaren var flink.

Vært innom tre ganger i ettertid, med to forskjellige "problemer". Hun har vært meget dyktig, stilt gode spørsmål og svart godt på mine spørsmål. Ser ikke på meg selv som en person som nødvendigvis stoler på alle "fagfolk", men her har jeg ingen bekymringer.