Skodje Helsesenter

Rådhuset 6260 Skodje

Siste vurderinger av behandlere ved Skodje Helsesenter

Ikke tillitsfull

Lege: Knut-Egil Eik Skrevet

En lege som ikke ser mennesket og ser mer på PC skjermen enn på pasienten. Føler at han har lite interesse for problemer og skriver helst ut en resept på Paracetamol uten å undersøke pasienten. Føler og at han ikke tror på det som blir fortalt og sitter igjen med en følelse av oppgitthet. Når en forteller om plager må en og forvente at en blir fysisk undersøkt og at en lege vet hvordan det skal gjøres. Vil ikke anbefale ham som fastlege.

Utrulig grundig og faglig dyktig

Lege: Knut-Egil Eik Skrevet

Har vært hos Eik i tre år med både hjerteutfordriner og mer allmenne utfordringer. Veldig grundig oppfølging der saker har blitt fulgt opp mot andre helsemyndigheter langt utover hva en kan forvente. En trivelig kar som tar arbeidet sitt og pasienten på alvor!

Lite fornøyd

Lege: Olav Mestad Skrevet

Generelt svak på mentalisering(evnen til å innta andre sine følelser). Lite lyttende til pasienten sin problemstilling/opplevelse. Det blir hel bak mål for meg når en lege skal bestemme min opplevelse av egen helse. En lege skal ta deg på alvor, lytte, vise omsorg og forståelse. Her var ingen av delene.

Bare positive opplevelser

Lege: Knut-Egil Eik Skrevet

Jeg og fastlegen er en god match, og jeg føler vi har en god kommunikasjon og det kan jeg ikke si om alle jeg har brukt tidligere. Både jeg og min sønn benytter denne legen, og han har brukt mye ekstra tid på å bland annet kunne delta på diverse samarbeidsmøter og annet i denne forbindelse.

Gir et arrogant inntrykk

Lege: Knut-Egil Eik Skrevet

Første - og siste - gang jeg har vært til denne legen, da min fastlege dessverre var opptatt og jeg opplevde min situasjon som akutt.
Ble ikke hørt eller tatt på alvor med tanke på mine symptomer. Legen var mest opptatt av å se på journalen min og mine tidligere (totalt uavhengige) plager og han hadde tydeligvis allerede i det øyeblikket jeg kom inn bestemt seg for at dette ikke var noe å bruke tid på.
Jeg gikk faktisk gråtende derfra. Slik skal en pasient's møte med helsevesenet ikke være!