Olav Mestad

Skodje Helsesenter

Rådhuset 6260 Skodje
Olav Mestad er en av 4 fastleger i Skodje

Siste vurderinger av Olav Mestad

Den beste fastlegen jeg har hatt .

Lytter, bryr seg, hjelper til med å sette ord på ting. Noe ventetid, men verd det. Har fått tett oppfølging, kontakt på tlf og time akkurat når det trengs. Spesielt opptatt av helse din og gir trygghet. Undersøker deg grundig,og har tid. Har hatt Olav i 10 år som fastlege og er meget fornøyd med ham.

Er opptatt av deg som menneske.

Lytter, bryr seg, hjelper til med å sette ord på ting. Noe ventetid, men verd det. Har fått tett oppfølging, kontakt på tlf og time akkurat når det trengs. Spesielt opptatt av psykisk helse og gir trygghet.

En lege jeg har full tillit til.

Lyttende, forståelsesfull, interessert, empatisk, gir trygghet

Den beste legen jeg har hatt

Blir alltid møtt med et smil. Er veldig flink til å lytte aktivt, spør oppklaringsspørsmål for å forsikre seg at han forstår meg riktig. Ettersom jeg sliter med psykiske problemer merker jeg at det viktigste er respekt for hvordan jeg har det. Mestad viser stor respekt for meg og mine problemer, selv om kanskje problemene mine er komplekse, og tilsynelatende problem som ikke burde vært noen problem.

Innimellom har jeg hatt litt ekstra behov for å komme til raskerre enn ved vanlig timebestilling, da har han funnet tid til disposisjon.

Jeg har inntrykk av at denne legen bruker mye av fritida si på jobben sin. Jeg har gjerne blitt oppringt langt ut på ettermiddagen, dvs nesten på kvelden.

Han er virkelig legen for de som trenger noen å snakke med.

Ein god lege

Forstålelsesfull ,liten ventetid på legekontoret.