Olav Mestad

Rådhuset 6260 Skodje
Tlf: 70 24 40 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olav Mestad er en av 4 fastleger i Skodje

Siste vurderinger av Olav Mestad

Den beste fastlegen jeg har hatt .

Lytter, bryr seg, hjelper til med å sette ord på ting. Noe ventetid, men verd det. Har fått tett oppfølging, kontakt på tlf og time akkurat når det trengs. Spesielt opptatt av helse din og gir trygghet. Undersøker deg grundig,og har tid. Har hatt Olav i 10 år som fastlege og er meget fornøyd med ham.

Er opptatt av deg som menneske.

Lytter, bryr seg, hjelper til med å sette ord på ting. Noe ventetid, men verd det. Har fått tett oppfølging, kontakt på tlf og time akkurat når det trengs. Spesielt opptatt av psykisk helse og gir trygghet.

En lege jeg har full tillit til.

Lyttende, forståelsesfull, interessert, empatisk, gir trygghet

Den beste legen jeg har hatt

Blir alltid møtt med et smil. Er veldig flink til å lytte aktivt, spør oppklaringsspørsmål for å forsikre seg at han forstår meg riktig. Ettersom jeg sliter med psykiske problemer merker jeg at det viktigste er respekt for hvordan jeg har det. Mestad viser stor respekt for meg og mine problemer, selv om kanskje problemene mine er komplekse, og tilsynelatende problem som ikke burde vært noen problem.

Innimellom har jeg hatt litt ekstra behov for å komme til raskerre enn ved vanlig timebestilling, da har han funnet tid til disposisjon.

Jeg har inntrykk av at denne legen bruker mye av fritida si på jobben sin. Jeg har gjerne blitt oppringt langt ut på ettermiddagen, dvs nesten på kvelden.

Han er virkelig legen for de som trenger noen å snakke med.

Ein god lege

Forstålelsesfull ,liten ventetid på legekontoret.

Kjapp ,

Veldig kvikk , men ikkje villig til og lytte drar veldig fort egne konklusjoner

Den beste legen jeg har hatt

Jeg får tett oppfølging og timer så ofte jeg må. Jeg opplever at jeg blir forstått og at han tar meg på alvor.

Den beste legen jeg har hatt.

Har erfaring med at det tar gjerne 4-6 uker for å få time. Derimot har jeg også fått akutt-time ved behov, enten hos fastlegen, men også hos en annen lege dersom dagen har vært full hos fastlegen. Jeg synes tillitsnivået hos denne legen veier opp for hvor lang tid det tar for å få time. Føler meg møtt og sett.

Kommunelege?

Alt for lang tid for å få time. Kan ta opp til 3 mnd