Knut-Egil Eik

Skodje Helsesenter Mann, 40 år

Autorisert2009
Ledige plasser 208 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skodje Helsesenter

Rådhuset 6260 Skodje
Knut-Egil Eik er en av 4 fastleger i Skodje

Siste vurderinger av Knut-Egil Eik

Dyktig

Er kjempeflink har fått mye hjelp fysisk og psykisk med denne mannen. Oppdaget også et magesår som legevakta og min forrige fastlege overså. Har også nå overført min epleptiske sønn . Kjempe flink lege

Den beste legen!

Er veldig glad for å ha Knut-Egil til fastlege. Han er den legen som har hjulpet meg mest og best med alle mine sykdommer eller problemer. Både effektiv, grundig og forståelsesfull! Jeg føler meg veldig trygg på å komme dit med samme hva det skulle være. Han har glimt i øyet og kan være både skarp og ærlig, noe jeg setter pris på men som andre tydeligvis oppfatter som arrogant. Han er vertfall alltid 100% til stede når jeg er der, og husker alt vi har snakket om fra time til time.

Grundig og kunskapsrik

Er veldig fornøyd med Eik som min lege. Han er rask og gjør jobben sin godt. Registrer at noen synes han prater for lite, men synes godt at disse kan prate fra seg heime før de går til legen.. Legen skal gjøre medisinsk behandlig, og dette gjør Dr Eik fremragende.
En god lege får nok mere informasjon i en samtale, enn hva de fleste er klar over.

svært dyktig lege

Tydelig og direkte.Er 100% tilstede og jeg opplever at han fanger opp både det jeg sier og det som kan være vanskelig å fortelle.

Flink og faglig dyktig lege

Eik er en meget vennlig og faglig dyktig lege. Tar seg bra tid og er flink med å henvise de rette problemene videre. God oppfølging, ringte meg opp etter noen dager for å gi meg prøvesvar. Føler meg trygg med ham som lege. Veldig fornøyd.