Gjemnes legesenter

Telefonnummer71 29 11 8071 29 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 6631 Batnfjordsøra

Siste vurderinger av Gjemnes legesenter

Dyktig lege!

Lege: Leif Egil Syltesæter Skrevet

Dyktig og erfaren lege, og familien min er veldig fornøyd med han som vår fastlege! Tar ekstra tester/sjekker, tar seg tid til å prate og er veldig opptatt av vår helse og at vi skal bli bra igjen!

Kjempetrivelig og flink

Lege: Bjørg Marie Toven Skrevet

Hun tar meg på alvor. Mer kunnskap om min sykdom spesifikt hadde vært godt. Veldig tillitvekkende lege!

Likegyldig lege

Lege: Leif Egil Syltesæter Skrevet

Jeg skriver på vegne av min mann som flere ganger har opplevd at denne legen ikke vil sende ham videre, selv om han som pasient insisterte. Takket være turnusleger har han blitt tatt på alvor.

Lite lyttende og mangler empati og forståelse

Lege: Leif Egil Syltesæter Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli forstått eller trodd, han bagatelliserer det jeg kommer med av plager.
- Har du tatt smertestillende? - Ja, men det virker ikke.
- Ja da får du vel ta mer da. (her hadde jeg prolaps som trykket på en nerve). Nei, dessverre, denne legen ville jeg styrt unna.

Kunne ha vært bedre

Lege: Leif Egil Syltesæter Skrevet

Gjør veldig lite. Virker ikke som han er interessert i å bruke tid på en. Hvis man stiller spørsmål ved behandlingen hans, spøker han det bort. Kunne ha brukt mer tid og bli flinkere til å henvise til spesialistbehandling.