Erik Hasselø Ingeberg

Tlf: 71 56 60 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Hasselø Ingeberg er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Erik Hasselø Ingeberg

God lege

Jeg jobber selv i helse og opplever legen som lyttende og forståelsesfull for mine utfordringer og problemer. Har alltid fått den hjelpen jeg ønsket.

Fantastisk oppfølging

Jeg har vært hos denne legen mange ganger og har bare gode erfaringer ! Tilgjengelig , omsorgsfull og faglig sterk

...

I mine øyne er han udugelig som lege. Oppfører seg meget uprofesjonelt, flirer og fjaser bort det jeg har kommet for. Har vært hos han 3 ganger, og hver gang har han unnskyldt plagene mine med at det skyldes årstiden. Viser ingen interesse for å hverken hjelpe i form av utredning eller finne behandling, eller for å vise støtte. Mer opptatt av å se på dataskjermen enn å ta seg tid til å høre på meg og hver gang har han sendt meg ut etter 5 minutter. Kommer ikke til å gå til han mer.

Kunne ikke hatt en bedre lege !

Har hatt en del forskjellige fastleger.... Har nå funnet den beste😊 Har ikke annet ord enn fornøyd ! Anbefales!

Hoff hva skal man si??

Dette er den sletteste behandling jeg noen sinne har fått av en lege!!
Etter 6 måner har han kun vært borti meg 1 gang å det var når vi håndhilste første gang.
Veldig god på å be deg bestille ny time,skjer nesten hver gang.Liten eller ingen forståelse for dine problemer.Skremmende!!

Den beste legen jeg har hatt

Vennlig og profesjonell fra første stund. Lytter og komenterer og jeg har følelsen av å bli tatt på alvor hele tiden.

Beste legen.

Evner å se og høre på pasienten. Spiller på lag med pasienten...er nøye. Konstruktiv og løsningsorientert.