Logo for Clinic Vest

Clinic Vest

Logo for Clinic Vest

Om klinikken

Clinic Vest er en nystartet estetisk klinikk som de senere årene har vært en integrert del av Legevakt Vest. Vi øker nå vår satsning på alle estetiske tjenester, som også inkluderer plastikkirurgi.

Våre medarbeidere består av kirurger og en kosmetisk dermatologisk sykepleier som alle er høyt utdannet og som mellom seg har over 35 års erfaring fra estetiske operasjoner og behandlinger. Teamet brukes også jevnlig som eksperter hos andre helseforetak og sykehus.

Vi tilbyr estetisk og rekonstruktiv plastisk kirurgi, injeksjonsbehandlinger, samt medisinsk hudpleie.

Alle våre pasienter skal oppleve en høy grad av trygghet og kyndig veiledning gjennom hele pasientforløpet. Vi utfører aldri noen injeksjoner eller plastikkopperasjoner uten å ha gjennomført minst én konsultasjon i forkant. Vi har en nedre grense på 25 år for alt av injeksjoner og plastikkoperasjoner.

Vi ser frem til å treffe deg og høre mer om dine ønsker!

Siste vurderinger av Clinic Vest

Meget dyktig og profesjonell

Lege: Ingemar Havemann Skrevet

Meget pasientvennlig og profesjonell mann. Jeg er veldig fornøyd med resultat og hele prosessen.
Anbefales!

Helt topp😀

Lege: Charles Filip Skrevet

Etter å ha vurdert å ta et ansiktsløft i et par år, ig etter å ha vært til vurdering et par andre steder,- tok jeg kontakt med Clinic Vest.
Der ble jeg møtt av Dr. Charles Filip.
En utrolig blid, hyggelig og tillitsvekkende lege. Han tok seg god tid til å forklare hva man kan forvente og hva som er realistisk ved et slikt inngrep. Han lyttet også til mitt ønske om å fortsatt ha et naturlig utseende, bare med litt mindre slapp hud i kinnene. På operasjons dagen ble jeg godt ivaretatt av anestesilege og sykepleier. Det var en god atmosfære og jeg følte meg så trygg. Oppfølgingen etter operasjonen har vært veldig fin.
Jeg er så fornøyd med resultatet.
Har ikke hatt smerter og arrene er nesten usynlige.
Jeg vil anbefale Dr Charles Filip på det varmeste. 😀

Svært dyktig og sympatisk

Lege: Charles Filip Skrevet

Som lege, vet jeg viktigheten av å finne en kompetent kirurg i forhold til plastikkirurgi. Jeg fikk utført brystreduksjon. Jeg hadde fått innvilget operasjon i det offentlige, men ventetiden var over 1 år, slik at jeg valgte å gjøre dette privat. Dr. Filip er svært dyktig, sympatisk og ga veldig god oppfølgning. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Jeg hadde lite smerter, ingen komplikasjoner, og var tilbake på jobb etter 6 dager.
Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette tidligere.
Dr. Filip kan anbefales på det sterkeste.

Meget sympatisk og faglig dyktig kirurg

Lege: Charles Filip Skrevet

Denne legen er meget hyggelig, sympatisk ,dyktig og seriøs. Han forklarte prosessen før inngrepet på en beroligende og faglig god måte som jeg forstod godt. Inngrepet var meget vellykket og uten problem.
Oppfølgingen i etterkant har også vært utmerket.

Dyktighet på nivå med de beste internasjonalt.

Lege: Charles Filip Skrevet

Anbefales virkelig på det sterkeste.
Jeg gjorde en grundig research før
mitt valg landet på Charles Filip.
Vurderte å reise til Frankrike da
denne estetiske operasjonen er
mer utgjort internasjonalt.
Glad jeg valgte ham. For et vakkert
resultat! Så estetisk og flott. Jeg er
dypt takknemlig for hans
profesjonelle evner og hvor nøye
han var. Forklarte veldig godt i forkant og fulgte meg opp på en
meget sympatisk og profesjonell
måte.