Logo for Clinic Vest

Clinic Vest

Logo for Clinic Vest

Om klinikken

Clinic Vest er en nystartet estetisk klinikk som de senere årene har vært en integrert del av Legevakt Vest. Vi øker nå vår satsning på alle estetiske tjenester, som også inkluderer plastikkirurgi.

Våre medarbeidere består av kirurger og en kosmetisk dermatologisk sykepleier som alle er høyt utdannet og som mellom seg har over 35 års erfaring fra estetiske operasjoner og behandlinger. Teamet brukes også jevnlig som eksperter hos andre helseforetak og sykehus.

Vi tilbyr estetisk og rekonstruktiv plastisk kirurgi, injeksjonsbehandlinger, samt medisinsk hudpleie.

Alle våre pasienter skal oppleve en høy grad av trygghet og kyndig veiledning gjennom hele pasientforløpet. Vi utfører aldri noen injeksjoner eller plastikkopperasjoner uten å ha gjennomført minst én konsultasjon i forkant. Vi har en nedre grense på 25 år for alt av injeksjoner og plastikkoperasjoner.

Vi ser frem til å treffe deg og høre mer om dine ønsker!

Siste vurderinger av Clinic Vest

Følte med trygg allerede ved første kontakt.

Lege: Charles Filip Skrevet

Charles er en meget oppriktig og fin person. Han sier hva som er mulig og hva som ikke er mulig noe jeg satte pris på. De to som ledsaget han i operasjonen var super fine man merket at de hadde jobbet sammen over lengre tid. Min øyelokk operasjon ble fin føler meg som en ny og bedre versjon av meg selv. Tusen takk Charles

Trygg, medmenneskelig og svært dyktig

Lege: Charles Filip Skrevet

Min erfaring med Charles Filip er utelukkende positiv. Allerede fra første konsultasjon ble jeg tatt i mot med varme og empati da jeg presenterte ønsket mitt om brystproteser. Jeg fikk en grundig gjennomgang av hva operasjonen innebærer, og følte meg umiddelbart i de beste hender! Jeg har følt meg trygg under hele prosessen, både i samtaler i forkant av operasjonen og på selve operasjonsdagen. Han har tatt seg god tid til å svare på spørsmål, og har fremstått oppriktig interessert i at jeg skulle ha det så bra som mulig. Resultatet var helt optimalt, og i tråd med egne forventninger. Han evnet å gjenskape min naturlige fasong, hvilket åpenbart har betydd mye! Det er ingen tvil om at han har lang erfaring og er en grundig og dyktig lege. Han var åpen for at jeg kunne ta kontakt i etterkant av operasjonen dersom jeg hadde spørsmål, og har besvart mine henvendelser med en åpen innstilling. Filip har vist svært stor grad av profesjonalitet, og jeg opplever ham som en stødig og betryggende person. Jeg gir ham min varmeste anbefaling.

Dyktig, tillitvekkende og imøtekommende

Lege: Charles Filip Skrevet

Min erfaring med en øyelokksoperasjon hos Charles Filip er svært god! Legen gjorde faglig sett en veldig vellykket jobb, og der jeg i ettertid har forstått at det finnes ulike muligheter og valg underveis i en operasjon som denne, har Filip vist stålkontroll i den presisjonsutførelsen som dette er. Nøyaktig og presist utført, og ingen komplikasjoner etterpå. I tillegg ble jeg møtt med en imponerende empatisk innstilling når det kom til oppfølging og kontakt i tilfelle spørsmål dukket opp. Da spørsmål faktisk dukket opp, var det lett å få direkte kontakt, og legen tok seg god tid til å sørge for at jeg fikk gode svar. Han strakk seg også veldig langt i å komme meg i møte med å finne tidspunkter, og jeg merket aldri det minste snev av problemer eller begrensninger i sørvisinnstillingen.

En fantastisk lege!

Lege: Charles Filip Skrevet

Etter å ha kontaktet flere spesialister og vært på flere konsultasjoner så valgte jeg å operere meg hos Dr. Charles Filip på Legevakt Vest AS. Jeg kunne ikke gjort et bedre valg! Dr. Charles Filip er faglig meget dyktig og usedvanlig nøye i sitt arbeid. Jeg fikk tilbake et naturlig utseende og er mer enn fornøyd med både operasjonen og oppfølgingen. Jeg kan anbefale ham på det sterkeste!

Behagelig og omsorgsfull

Lege: Charles Filip Skrevet

Jeg har lenge ønsket å ta øyelokksperasjon, men motet har stadig sviktet da jeg har gruet meg veldig. Fikk tips fra en bekjent som hadde tatt denne operasjonen, om at jeg burde kontakte Legevakt vest. Bestilte time til forundersøkelse i sommer, og fikk veldig raskt time hos Charles. Han møtte meg på en veldig fin og hyggelig måte. Han tok seg god tid og forklarte grundig om prosedyrene før, under og etter operasjonen. Dette gjorde at jeg fikk umiddelbar tillit til han. Operasjonssykepleieren var også veldig behagelig og omsorgsfull, noe som også bidro til at selve operasjonen gikk mye bedre en jeg fryktet. Med andre ord; et veldig bra team! Jeg er veldig fornøyd med resultatet!