Moholt legesenter AS

Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ...
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Moholt legesenter AS

Dyktig dame

Lege: Kirsti Torevik Paasche Skrevet

Etter mye flytting har jeg vært innom en del fastleger, og Kirsti er legen jeg har vært mest fornøyd med. Fremstår som trygg og dyktig, gir alltid mer informasjon enn kun det aller mest nødvendige selv på åpenbart travle dager. Pluss for at det normalt går raskt å få time, takket være legesenterets time på dagen-praksis.

Pålitlig

Lege: Åsne Kristine Unsgård Skrevet

Har gått til henne i flere år og opplever at jeg blir tatt på alvor. Veldig behagelig lege, absolutt til å stile på

ikke helt på nett

Lege: Kirsti Torevik Paasche Skrevet

Hun er helt grei, men involverer seg ikke i særlig grad og virker ikke som hun er så interessert i å høre på meg. Hun er liksom ikke helt "påkoblet". Litt uttrykksløs og flat. Positivt er at hun er lett å få tak i og at man får time raskt. Men jeg trives ikke så godt med henne og kommer til å bytte.

Eksepsjonelt dyktig

Lege: Monica Berg Skrevet

Monica Berg var min lege da jeg var student i Trondheim, og jeg skulle ønske jeg kunne tatt med meg henne tilbake til Østlandet. Monica tok meg alltid på alvor, selv hvis jeg kom for små og "trivielle" ting. Hun hadde alltid stålkontroll på hva vi snakket om sist, og tok lett opp igjen tråden fra forrige besøk. Ingenting var flaut å snakke om hos Monica, og det satte jeg utrolig stor pris på. Anbefaler henne på det varmeste.

Det eneste negative er at det ofte tok ekstremt lang tid å å få time. Dette går selvsagt ikke på Monica som lege, og sånn er det kanskje overalt.

En dyktig lege som bryr seg

Lege: Kirsti Torevik Paasche Skrevet

Jeg har hatt Kirsti Torevik Paasche som fastlege en god stund nå og er meget fornøyd. Profesjonell og omsorgsfull. Hun tar seg den tiden som er nødvendig, selv på travle dager.