Kirsti Torevik Paasche

Autorisasjon (2008)

Moholt legesenter AS Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ...
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim
Kirsti Torevik Paasche er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kirsti Torevik Paasche

Likegyldig

Jeg har hatt Kirsti som fastlege i 2 år og har kun vært i kontakt med henne rundt 3 ganger. Jeg opplever henne som likegyldig og lite empatisk. Hun viser lite interesse og hennes toneleie og mangel på utstråling får meg til å tenke at hun er ekstremt lei av jobben sin. Hun har aldri vært fæl mot meg, men opplever henne litt kald.

Savner mine gamle fastleger

Kirsti ble min fastlege etter at hennes forgjengere solgte praksisen sin. Som jeg savner dem! Jeg opplever verken å bli sett eller forstått under en konsultasjon, og til tider synes jeg nesten hun er arrogant. Hadde det vært ledige fastleger i Trondheim hadde jeg byttet fastlege i dag.

Profesjonell lege

Kirsti har gjort meg trygg på undersøkelser som vanligvis er ubehagelig fordi hun tar seg god tid og snakker meg gjennom dem og forsikrer seg om at jeg har det bra underveis. Ellers setter jeg pris på at hun er strukturert, objektiv og profesjonell i vurderingene sine.

Lyttende

Kirsti tar alltid imot meg med et smil. Jeg føler at jeg har hennes fulle oppmerksomhet og hun tar meg på alvor. Hun virker faglig trygg og finner gode løsninger. Flink med barn!

Usympatisk lege

Har liten forståelse og har en arrogant fremtoning. Anbefales ikke. Satte meg på ny venteliste allerede etter 2 besøk.