Kirsti Torevik Paasche

Mathesongården Legesenter

2008

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Kirsti Torevik Paasche er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kirsti Torevik Paasche

Dyktig dame

Etter mye flytting har jeg vært innom en del fastleger, og Kirsti er legen jeg har vært mest fornøyd med. Fremstår som trygg og dyktig, gir alltid mer informasjon enn kun det aller mest nødvendige selv på åpenbart travle dager. Pluss for at det normalt går raskt å få time, takket være legesenterets time på dagen-praksis.

ikke helt på nett

Hun er helt grei, men involverer seg ikke i særlig grad og virker ikke som hun er så interessert i å høre på meg. Hun er liksom ikke helt "påkoblet". Litt uttrykksløs og flat. Positivt er at hun er lett å få tak i og at man får time raskt. Men jeg trives ikke så godt med henne og kommer til å bytte.

En dyktig lege som bryr seg

Jeg har hatt Kirsti Torevik Paasche som fastlege en god stund nå og er meget fornøyd. Profesjonell og omsorgsfull. Hun tar seg den tiden som er nødvendig, selv på travle dager.

Har det for travelt

Fikk tildelt denne legen etter den forrige legen sluttet..Jeg har prøvd å gi henne en sjangse,men føler ikke denne legen ser hele deg.Hun møtte meg i døra første gang,med beklager jeg er forsinket.Og du føler hun har det for travelt,ser bare den syke foten,og ikke hvorfor foten er syk.Bytter dessverre..føler ikke det er kjemi her.

Fantastisk oppfølging

Doktor Paasche er en meget dyktig kvinne som har tatt meg på alvor. Føler meg trygg og tatt på alvor!