Monica Berg

Moholt Legesenter AS

2004

Moholt Legesenter AS Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim
Monica Berg er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Monica Berg

Kjempe hyggelig og dyktig

Monica var fastlegen min mens jeg studerte i Trondheim, og jeg var mye hos hub en periode og hun var alltid veldig hyggelig og imøtekommende. Veldig dyktig og om jeg hadde problemer så gjorde hun det hun kunne, om det enten var a pushe på at sit måtte kontakte meg hyppigere eller etter at jeg slet med spennings hodepine over ett år.

Eksepsjonelt dyktig

Monica Berg var min lege da jeg var student i Trondheim, og jeg skulle ønske jeg kunne tatt med meg henne tilbake til Østlandet. Monica tok meg alltid på alvor, selv hvis jeg kom for små og "trivielle" ting. Hun hadde alltid stålkontroll på hva vi snakket om sist, og tok lett opp igjen tråden fra forrige besøk. Ingenting var flaut å snakke om hos Monica, og det satte jeg utrolig stor pris på. Anbefaler henne på det varmeste.

Det eneste negative er at det ofte tok ekstremt lang tid å å få time. Dette går selvsagt ikke på Monica som lege, og sånn er det kanskje overalt.

Dyktig

Veldig dyktlig lege føler meg alltid ivaretatt når jeg har vært der! Men vanskelig å få time om du ikke trenger hastetime, over 1 måneds ventetid.

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Monica alle mine år som student og er veldig fornøyd! Hun er flink til å lytte og får deg til å føle deg trygg hos henne. Hun er profesjonell og dyktig, og gir deg henvisning videre hvis du trenger det!

Monica har vært min fastlege i 5 år og jeg er kjempefornøyd! Dyktig både faglig og sosialt. Hun er hjelpsom, støttende og oppmuntrende. Føler meg både sett og hørt, og ikke minst godt ivaretatt. Har alltid fått hjelp og god oppfølging.