Monica Berg

Tlf: 73 82 17 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Monica Berg er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Monica Berg

Dyktig

Veldig dyktlig lege føler meg alltid ivaretatt når jeg har vært der! Men vanskelig å få time om du ikke trenger hastetime, over 1 måneds ventetid.

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Monica alle mine år som student og er veldig fornøyd! Hun er flink til å lytte og får deg til å føle deg trygg hos henne. Hun er profesjonell og dyktig, og gir deg henvisning videre hvis du trenger det!

Monica har vært min fastlege i 5 år og jeg er kjempefornøyd! Dyktig både faglig og sosialt. Hun er hjelpsom, støttende og oppmuntrende. Føler meg både sett og hørt, og ikke minst godt ivaretatt. Har alltid fått hjelp og god oppfølging.

Grundig og lyttende

Monica Berg er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er rolig, hører på hva jeg sier og effektiv. Følger opp det vi blir enige om!

Beste legen!

Monica ser meg, tar meg seriøst. Hun husker hva vi snakket om sist når jeg kommer og virker genuint interessert i hvordan det går. Omgjengelig og trivelig. Beste legen jeg har hatt noen gang!

Den grundigste legen jeg har hatt!

Profesjonell lege som går grundig til verks. Henviser til spesialister ved behov og vil alltid til bunns i saken. Aldri følt meg så godt ivaretatt før. Hun ringer eller sender tekstmelding hvis hun vil nå deg raskt.

Flink og effektiv lege!

Jeg fikk time raskt, ble behandlet proffesjonelt og effektivt, fikk stilt den korrekte diagnosen, fikk de rette medisinene og streng beskjed om å gå tur i skogen hver dag som en del av rekonvalesensen. Veldig positiv opplevelse!

fornuftig og proff

tar gjerne tid til å forklare
veldig tilstedet og optatt at beskjed ble got motatt
veldig flinke
veldig proff

Meget dyktig lege!

Profesjonell, medmenneskelig, fornuftig og flink.
Anbefales på det sterkeste.

En veldig god lege!

Jeg har alltid følt meg ivaretatt og trygg når jeg har vært hos Monica Berg. Hun har vært fastlegen min i nesten 10 år, og den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Hun tar meg på alvor uansett hva jeg har kommet dit for, og hun er alltid blid og hyggelig.

Flink lege

Veldig fornøyd med legen min, tar meg alltid seriøst og lytter til det jeg har å si.

I do not reccommend this doctor nor this hospital

This is the nearest hospital to Moholt Studentsby and I was happy to get a doctor of the same gender as me.

I realised however, that unknowingly, I had been paying my hospital bills through innkasso. I called the hospital and the doctor to find out why this happened and their argument was that I knew about this arrangement.

I felt very humiliated and I feel if I was not informed about a basic issue like this knowing well that I was an international student, I cannot trust them with my health. I was not satisfied with the service I received either. Changed immediately!

Veldig fornøyd

Jeg har aldri hatt en så flink lege som Monica Berg. Hun tar seg tid til å høre på meg, og hun er flink til å komme med råd hvis prøveresultatene ikke har vært helt tydelig.

En lege på "mitt parti"

Hun er interessert i min helse og funksjonsevne, vil gjerne se helhet over tid og i dagens situasjon for meg. Hører ordentlig etter, sjekker uten hastverk for å være sikker på at vi har samme oppfatning. Henviser videre og følger opp henvisningene, både med meg og med den hun har henvist til. Denne vurderingen er basert på noen besøk i løpet av to år. Jeg har fra veldig positiv til ekstremt negativ erfaring med andre leger - og nå har jeg iallfall en lege som er på mitt parti!

Dyktig lege

Setter seg godt inn i din situasjon og forstår behov, og gir anbefalinger i forhold til dette. Anbefalingene er ikke alltid det jeg i utgangspunktet ønsket, men har på tid vist seg å være veldig gode.

Hun er ærlig og spørrende, og det virker som hun bryr seg. Gjør seg også klar før besøk, slik at hun kan spørre om de tingene dere pratet om sist.

Lytter ikke

Byttet idag fastlege etter å sett meg lei på å ikke bli hørt.

Kan sammenligne ett besøk her med å betale for en vare man ikke får å drar like tomhendt som man kom.

Jeg er ingen hypokonder, drar kun til legen når jeg føler det høyst nødvendig, å da bør vel legen min lytte til meg og ikke tro og synse uten å handle.

Lytt mer, ta en blodprøve for mye enn for lite. Hyggelig dame ellers.
Det heter seg at kunden har alltid rett, det har som oftest pasienten også...!

Lytter ikke

Jeg har en kronisk sykdom og som student fikk jeg henne som fastlege. Hun nektet å forstå at jeg var syk og trengte hjelpemidler for å bedre min situasjon. Enda dette var noe jeg har hatt siden barnsben av. Trening er det beste fikk jeg høre, men hun henviste meg til spesialist (som jeg har vært igjennom mange ganger). det verste var når resultatet forelå virket hun overrasket. Så det lønner seg å høre på pasienten især når jeg har vært igjennom dette som barn. Ellers en hyggelig dame, men vil fikse alt selv. Ikke alt kan fikses!

Ikke en veldig nyttig og informativ lege.

Ikke en veldig nyttig og informativ lege. Jeg var en internasjonal student, og hun var min lege for 3 år. Jeg ender alltid opp bestilling flere avtaler før jeg klarer å få min poenget.

Går egne veier

Opplever at hun unngår å henvise og skal løse probleme selv, på tross av at kompetansen innenfor feltet mangler. Alt skal drøyes og ventes med uten at man opplever bedring. Føler ikke at det jeg sier blir tatt på alvor. Trening er som regel løsningen hennes om du har smerter noe sted. Bortsett fra dette er hun lett å prate med og alltid blid, bare synd årsaken til at man er der ikke blir gjort noe med. Gammeldags lege som skal ordne alt selv.

Super legen!

Opplever å bli tatt på alvor. Det jeg tenker om ting blir tatt med i vurderinger. Føler meg alltid sett og hørt der. Hun tar seg god tid og forsikrer seg alltid om at jeg er trygg når jeg går derfra. Er også veldig flink med barna og forklarer alt sånn at de forstår det. Fantastisk lege som jeg håper å få beholde i mange år!