Moholt Legesenter AS

Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim

Siste vurderinger av Moholt Legesenter AS

Uinteressert og uempatisk

Lege: Ina Løvlihaugen Skrevet

Løvlihaugen fremstår som lite interessert, uempatisk, og kunnskapsløs.
Det skyldes muligens mangel på erfaring og usikkerhet.
For meg som pasient er det viktig å føle meg sett, og bli tatt på alvor. Et vennlig smil har aldri skadet.
Jeg velger å bytte fastlege.

Klar, tydelig og omsorgsfull

Lege: Monica Berg Skrevet

Har hatt Monica som lege i fire år. Hun har vært en fantastisk lege å komme til, uansett om det er for småting, store ting, fysiske eller psykiske plager. Hun oppsummerer det vi blir enige om før jeg går slik at vi er på bølgelengde og hun henviser om hun mener det er nødvendig. Hun tar seg den tiden som er nødvendig og jeg føler meg sett av Monica.

Hold deg langt unna!

Lege: Ina Løvlihaugen Skrevet

Ikke finn på å velge denne legen! Og hvertfall ikke om du har psykisk lidelse eller revmatisme! Hun har ingen empati for sine pasienter og hjelper deg ikke når du sårt trenger det. Istedenfor å sette seg inn i ditt problem, sier hun bare at hun ikke kan hjelpe. Jeg angrer meg dypt for at jeg byttet til denne legen. Virker ikke til å ha nok kompetanse til å være lege.

Lege: Trine Johnsen Skrevet

Trine er en enorm motivatør, engasjert som få og ser hele deg! Hun har fokus på deg når du er der, og man føler seg trygg og ivaretatt i hennes «hender». Hun gjør det hun kan for å trygge deg når man er bekymret for noe. Hun er ung, men eg merket hun kan faget, noe som skaper trygghet og tillit. Hun er en man kan åpne seg for, og det er trist hun ikke ble på Saksvik legekontor.

Kjempe hyggelig og dyktig

Lege: Monica Berg Skrevet

Monica var fastlegen min mens jeg studerte i Trondheim, og jeg var mye hos hub en periode og hun var alltid veldig hyggelig og imøtekommende. Veldig dyktig og om jeg hadde problemer så gjorde hun det hun kunne, om det enten var a pushe på at sit måtte kontakte meg hyppigere eller etter at jeg slet med spennings hodepine over ett år.