Moholt Legesenter AS

Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim

Siste vurderinger av Moholt Legesenter AS

Klar, tydelig og omsorgsfull

Lege: Monica Berg Skrevet

Har hatt Monica som lege i fire år. Hun har vært en fantastisk lege å komme til, uansett om det er for småting, store ting, fysiske eller psykiske plager. Hun oppsummerer det vi blir enige om før jeg går slik at vi er på bølgelengde og hun henviser om hun mener det er nødvendig. Hun tar seg den tiden som er nødvendig og jeg føler meg sett av Monica.

Lege: Trine Johnsen Skrevet

Trine er en enorm motivatør, engasjert som få og ser hele deg! Hun har fokus på deg når du er der, og man føler seg trygg og ivaretatt i hennes «hender». Hun gjør det hun kan for å trygge deg når man er bekymret for noe. Hun er ung, men eg merket hun kan faget, noe som skaper trygghet og tillit. Hun er en man kan åpne seg for, og det er trist hun ikke ble på Saksvik legekontor.

Kjempe hyggelig og dyktig

Lege: Monica Berg Skrevet

Monica var fastlegen min mens jeg studerte i Trondheim, og jeg var mye hos hub en periode og hun var alltid veldig hyggelig og imøtekommende. Veldig dyktig og om jeg hadde problemer så gjorde hun det hun kunne, om det enten var a pushe på at sit måtte kontakte meg hyppigere eller etter at jeg slet med spennings hodepine over ett år.

Pålitlig

Lege: Åsne Kristine Unsgård Skrevet

Har gått til henne i flere år og opplever at jeg blir tatt på alvor. Veldig behagelig lege, absolutt til å stile på

Eksepsjonelt dyktig

Lege: Monica Berg Skrevet

Monica Berg var min lege da jeg var student i Trondheim, og jeg skulle ønske jeg kunne tatt med meg henne tilbake til Østlandet. Monica tok meg alltid på alvor, selv hvis jeg kom for små og "trivielle" ting. Hun hadde alltid stålkontroll på hva vi snakket om sist, og tok lett opp igjen tråden fra forrige besøk. Ingenting var flaut å snakke om hos Monica, og det satte jeg utrolig stor pris på. Anbefaler henne på det varmeste.

Det eneste negative er at det ofte tok ekstremt lang tid å å få time. Dette går selvsagt ikke på Monica som lege, og sånn er det kanskje overalt.