Moholt legesenter AS

Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ...
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Moholt legesenter AS

Beste legen!

Lege: Monica Berg Skrevet

Monica ser meg, tar meg seriøst. Hun husker hva vi snakket om sist når jeg kommer og virker genuint interessert i hvordan det går. Omgjengelig og trivelig. Beste legen jeg har hatt noen gang!

Dyktig lege

Lege: Åsne Kristine Unsgård Skrevet

Flink og hyggelig lege, som møter pasientene med respekt. Tar seg tid til deg, er god til å lytte og å følge opp.

Den grundigste legen jeg har hatt!

Lege: Monica Berg Skrevet

Profesjonell lege som går grundig til verks. Henviser til spesialister ved behov og vil alltid til bunns i saken. Aldri følt meg så godt ivaretatt før. Hun ringer eller sender tekstmelding hvis hun vil nå deg raskt.

Har det for travelt

Lege: Kirsti Torevik Paasche Skrevet

Fikk tildelt denne legen etter den forrige legen sluttet..Jeg har prøvd å gi henne en sjangse,men føler ikke denne legen ser hele deg.Hun møtte meg i døra første gang,med beklager jeg er forsinket.Og du føler hun har det for travelt,ser bare den syke foten,og ikke hvorfor foten er syk.Bytter dessverre..føler ikke det er kjemi her.

Flink og effektiv lege!

Lege: Monica Berg Skrevet

Jeg fikk time raskt, ble behandlet proffesjonelt og effektivt, fikk stilt den korrekte diagnosen, fikk de rette medisinene og streng beskjed om å gå tur i skogen hver dag som en del av rekonvalesensen. Veldig positiv opplevelse!