Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Engasjert og profesjonell

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Gir deg det lille ekstra som medmenneske når du trenger det. Ærlig om det hun ikke vet, men du føler det var godt å komme likevel. Jordnær og vakker

Dyktig og respektfull!

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Opplever Dr. Elle som en dyktig og respektfull lege som tar deg på alvor. Hun er ydmyk og gir god oppfølging. Anbefales!

Beste fastlege å oppdrive

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

For meg er de viktigste egenskapene hos en fastlege faglig innsikt, grundighet, evne til å se helhet, omsorg og tilgjengelighet.

Etter 10 år med Anders Trovik Hasle som fastlege, kan jeg trygt si at han er uovertruffen på alle disse egenskapene. Derfor reiser jeg gjerne de 7 milene til Eikeliklinikken når jeg trenger lege. God hjelp er verdt litt innsats.

Anbefales ikke

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Det kan virke som hun har alt for mange pasienter på sin liste i forhold til kapasitet. Hun virker stresset og gjør at jeg føler at jeg må haste ut igjen nesten før jeg har satt meg. Svært ofte har hun også vikar, muligens pga videreutdanning. Jeg har opplevd flere ganger at hun glemmer å gjøre det hun har sagt til meg at hun skal gjøre.

En fantastisk lege!

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Anders Trosvik Hasle har vært min fastlege i nærmere 20 år. Jeg er heldigvis sjelden syk, men de gangene jeg kontakter legen min vet jeg at jeg er i de beste hender.
Dr. Hasle er meget grundig, tar seg god tid, er lett å snakke med, alltid blid, vennlig og hyggelig.
Etter min mening må han være den beste fastlegen som finnes!