Anders Trovik Hasle

Autorisasjon (1985)

Anders Trovik Hasle er en av 116 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Trovik Hasle

Hyggelig, grundig, kunnskapsrik

Trovik Hasle har vært legen min i et halvt år, og har flere ganger strukket seg langt for å hjelpe meg som har et komplisert sykdomsbilde. I tillegg til hans betryggende engasjement, har han lang erfaring og vet godt hvor han bør henvise til for utredning og behandling. Det er en stor styrke at han ofte er tilgjengelig på kveldstid, og at han tar seg tid til å plukke opp telefonen dersom noe må avklares, uten å kalle inn til time unødig. Jeg kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

umulig å tå tak og ingen tilbakemelding

Prøvde å få avtale mange ganger og har fått 1 time med barna mitt som trengte hjelpe, ville ikke forsøke barn på grunt at det var ikke med vilje og sa at dere skal bli bedre kjent...vet ikke hva betyr men har ventet noen anbefaling eller tilbake melding hva skal vi gjøre men svarte ikke , da vi bytter fastlege, anbefale ikke han. Waist of time.

Beste fastlege å oppdrive

For meg er de viktigste egenskapene hos en fastlege faglig innsikt, grundighet, evne til å se helhet, omsorg og tilgjengelighet.

Etter 10 år med Anders Trovik Hasle som fastlege, kan jeg trygt si at han er uovertruffen på alle disse egenskapene. Derfor reiser jeg gjerne de 7 milene til Eikeliklinikken når jeg trenger lege. God hjelp er verdt litt innsats.

En fantastisk lege!

Anders Trosvik Hasle har vært min fastlege i nærmere 20 år. Jeg er heldigvis sjelden syk, men de gangene jeg kontakter legen min vet jeg at jeg er i de beste hender.
Dr. Hasle er meget grundig, tar seg god tid, er lett å snakke med, alltid blid, vennlig og hyggelig.
Etter min mening må han være den beste fastlegen som finnes!

DEN BESTE LEGEN JEG HAR VÆRT HOS!

Hasle er en overlege med en autoritet som er mild, empatisk og som kun legges merkes ifht til de medisinske vurderingene.

Han gir rom for å lytte, samtitidig som man merker at han er yderst våken ifht til hva du sier og hvordan du sier det, uavhengig om han gjør seg noen notater.

Etter å ha "lettet sitt hjerte" med det som måtte være årsaken for besøket, kommer han med korte oppfølgingsspørsmål. Han forklarer også grundig hvorfor han stiller spørsmålene, slik at man føler meg ivaretatt hele tiden. Han ønsker å forstå helhetsbildets slik han selv sier.

Hasle er 120% dedikert til jobben sin, lett form for humor og en lege jeg vil anbefale på det aller sterkeste.

Jeg har vært hos flere leger, men denne gangen måtte jeg rekke ham hånden i det jeg fortalte: "Du er den beste legen jeg har vært hos"

Mvh førnøyd pasient!