Anders Trovik Hasle

Eikeliklinikken

Autorisasjon (1985)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anders Trovik Hasle er en av 124 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Trovik Hasle

Utilgjengelig

De få gangene jeg har forsøkt å få kontakt digitalt, tar det flere dager før det kommer respons. Prøver så å følge opp på telefon, og kommer til svarer. Etter min oppfatning, kan leger ikke tillate seg å svare når det passer, men tilstrebe feks maks 24 timer responstid. Dette er ikke godt nok.

Aldri tilgjengelig

Umulig å nå. Jeg har vært i nød og ringt flere ganger uten noen resultater. Det virker som om han ikke bryr seg om pasientene hans.

Veldig fornøyd

vennlig, hjelpsom, interessert, grundig, vet når den skal sendes til en spesialist, kompetent, kan anbefale

Norges beste fastlege

Han er svært kunnskapsrik på de fleste felt, med en spesiell evne til å se helheten.Han er svært engasjert, empatisk og deltagende

Hyggelig, grundig, kunnskapsrik

Trovik Hasle har vært legen min i et halvt år, og har flere ganger strukket seg langt for å hjelpe meg som har et komplisert sykdomsbilde. I tillegg til hans betryggende engasjement, har han lang erfaring og vet godt hvor han bør henvise til for utredning og behandling. Det er en stor styrke at han ofte er tilgjengelig på kveldstid, og at han tar seg tid til å plukke opp telefonen dersom noe må avklares, uten å kalle inn til time unødig. Jeg kunne ikke bedt om en bedre fastlege.