Anders Trovik Hasle

LEGEKONTORET I EIKSMARKA SENTER Anders Trovik Hasle Mann, 60 år

Autorisert1985
Ledige plasser 43 av 400
Vil du bytte til denne fastlegen?

LEGEKONTORET I EIKSMARKA SENTER Anders Trovik Hasle

Niels Leuchs vei 46 1359 Eiksmarka
Anders Trovik Hasle er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Trovik Hasle

DEN BESTE LEGEN JEG HAR VÆRT HOS!

Hasle er en overlege med en autoritet som er mild, empatisk og som kun legges merkes ifht til de medisinske vurderingene.

Han gir rom for å lytte, samtitidig som man merker at han er yderst våken ifht til hva du sier og hvordan du sier det, uavhengig om han gjør seg noen notater.

Etter å ha "lettet sitt hjerte" med det som måtte være årsaken for besøket, kommer han med korte oppfølgingsspørsmål. Han forklarer også grundig hvorfor han stiller spørsmålene, slik at man føler meg ivaretatt hele tiden. Han ønsker å forstå helhetsbildets slik han selv sier.

Hasle er 120% dedikert til jobben sin, lett form for humor og en lege jeg vil anbefale på det aller sterkeste.

Jeg har vært hos flere leger, men denne gangen måtte jeg rekke ham hånden i det jeg fortalte: "Du er den beste legen jeg har vært hos"

Mvh førnøyd pasient!

empatisk og seriøs

dette er en lege jeg vil anbefale til alle som vil ha en lege som bryr seg om pasienten sin. Han lytter og tar seg god tid til å høre på hva som oppleves som ett problem. Trenger du en støttespiller i arbeidssituasjonen så er han villig til å stille opp.

Kanskje den dyktigste og grundigste lege å oppfinne i Oslo og Akershus

Efter at min mangeårig fastlege valgte å gå over i stilling som sykehuslege, ble jeg anbefalt Anders Trovik Hasle. Jeg har i > 20 år hatt diabetes II med følgesykdommer og mitt møte med legen for å fornye samtlige resepter fortonet seg som en fantastisk analyse av mine problemer som følge av diabetes. Jeg ble riktig imponert når han også tok kontakt med Bærum sykehus som har behandlet meg med henblikk på å få ned blodsukkeret samt blodtrykk m.m.

Nylig ble jeg dårlig og la igjen beskjed på hans svarer at jeg trengte konsultasjon. Diagnose «lungebetennelse» ble konstatert og Dr. Hasle fulgte meg opp ved å henvise til røntgen samt en hestekur av penicillin. Ikke nok med det, han ringte meg påfølgende dag, ja hele 2-to ganger hvor han fulgte opp den almenntilstand jeg nå måtte ha fått efter medisinering. Jeg er imponert!

En skal ikke bare skue hunden på håret heter det, men vi begge 2-to bærer vår vekt selv. Noen er laget for fart, mens dr. Hasle er en fastlege som har evnen til å analysere og ikke minst komme frem til en mulighet for å få en medisinsk forbedring. Jeg tar av meg hatten! (Har heller ikke en hatt i heimen).

Det skal efter sigene sies at dr. Hasle angivelig også er almenpraktiserende lege på Volvat. For å inneha en slik stilling krever sikkert arbeidsgiveren hans en høy kompetanse og høy forståelse av sykdomsbilder.

Aldri opplevd verre!

Totalt uinteressert, treg og lang ventetid. Ingen medisinsk vurdering. Bortkastet tid og penger.

Sikkert en ok lege om det er en venn du trenger.

Jeg byttet til denne legen for litt mer enn et år siden på bakgrunn av positive kommentarer her. Jeg har gitt han noen sjanser, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan påstå at han er Norges beste lege. I min situasjon trenger jeg støtte og oppfølging, det er lite dramatikk i mine behov. Mulig han er bedre på de med for eksempel hjertestans. Jeg har til gode å oppleve at det tar mindre enn to uker å få tak i han, så har jeg fått time innen ca tre uker. Så det tar i snitt en måned å få time. I min tredje samtale med han mente han at jeg hadde vansker med å holde tråden, da jeg spurte om han kunne gi eksempler viste han til et møte hos Nav der det kanskje ikke var mitt ansvar å holde tråden og at han så min utfordring med å besvare spørsmål fra fire ulike mennesker. Denne konsultasjonen tok 80 min og jeg hadde hørt om hans barndomsnaboer, hva som er byggeplanene for bygget han holder til i og om 80årsgaven til tanten hans. Jeg tør påstå at han sliter med å holde tråden. Det viser seg også i form av at han kun en av ti -tolv timer/konsultasjoner har vært i rute eller er mindre enn 15 min forsinket. Hasle er en koselig mann og jeg har valgt å overse MASSE rot på kontoret en stund, men med så mye forsinkelser og uten resultater bytter jeg nå lege. Det holder ikke å være hyggelig, jeg trenger en lege - venner har jeg.