Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Eikeliklinikken Mann, 34 år

Autorisert2011
Ledige plasser 74 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Eikeliklinikken

Wilh. Wilhelmsens vei 47 1362 Hosle
Humam Sattar Husain Al-Ubaidy er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Beste lege jeg har hatt!

Han lytter, kommer med behandlingsplan, sender videre til spesialister om nødvendig, Han er god til å informere, utrolig positiv, humoristisk og vennlig.

Kjempe flink lege

Dyktig og flink lege. Han lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever ham som veldig kunnskapsrik og som en som faktisk ønsker å hjelpe deg.

En svært god lege

Han er lett å nå, og jeg får time raskt. Han følger opp det han skal, og gir tilbakemeldinger. Han spør til og med om det er noe annet jeg vil snakke med ham om, når jeg er ferdig med det jeg kom for. Og han lytter til det jeg har å si. Jeg kan ikke ønske meg en bedre lege.

Fremragende fagperson

Min 15-årige sønn kom til legen etter 3 dager med hodepine og oppkast. Legen tok alle relevante prøver uten å finne noe feil. Istedenfor å sende gutten hjem med beskjed om å ta Paracet og se det an noen dager til, sendte han gutten til sykehus. Der ble det påvist en svært alvorlig tilstand. Humam Sattar Husain Al-Ubaidys vurdering er sannsynligvis en medvirkende årsak til at forløpet videre har vært så godt som det kunne bli.

Den beste legen jeg har hatt!

Beste legen! Han er veldig flink til å lytte og ta vurderinger. Virker veldig flink og leser seg opp til det som er problemet. Ringer og konsulterer med andre leger/sykehus/spesialister og gir deg raskt svar på prøver, samt råd enten via samtale eller sms.

Meeeen, nå har en vikar overtatt for Humam Al-Ubaidy, (fordi Al-Ubaidy har sluttet) og han er ikke på langt nær så flink som Humam Al-Ubaidy. Han nye kan bli bedre til å lytte og lære seg mer av det norske språket. Dette gjør at jeg blir usikker på min egen lege og er nå på utkikk etter en ny fastlege.
Men skulle Humam Al-Ubaidy komme tilbake, da bytter jeg over til han igjen !

Stjernevurderingene er beregnet ut i fra hvordan jeg har opplevd Humam Al-Ubaidy.