Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Tlf: 67 15 93 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Humam Sattar Husain Al-Ubaidy er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Lyttende

Min datter og jeg brukte dr Humam etter at vår forrige fastlege på samme lokasjon flyttet. Han er lyttende og viser at han bryr seg. Min datter fikk forståelse og han satte av nok tid. Han fulgte opp med sms/info etter konsultasjonen. Vi likte han veldig godt begge to, men måtte bytte da vi nå bor i Oslo uten bil. Anbefales!!

Den beste legen (som jeg har opplevd) i Norge!

Jeg ble tvangsflyttet til Dr Humam AL-Ubaidy etter at min fastlege flyttet ut av fylken. Jeg var veldig skuffet fordi hun hadde vært veldig åpen for naturmedisin og alternativer til skolemedisin og jeg var redd for at den nye legen ikke ville være så åpen til alternativer til skolemedisin (noe som var advart på tavla på kontoret da jeg stilte opp på første time med den nye legen etter tvangsflyttingen. Du kan si at jeg var meget skepsis og allerede planlagt å bytte fastlege-- men ville bare gi den nye legen én sjanse. Han overrasket meg med at han hadde lest journalen min og allerede hadde ideer om hvordan å takle min kronisk sykdom. Til tross for å være forholdsvis ung opplevde jeg han som kunnskapsrik og oppdatert på de siste utviklingene i sakene som angår sine pasienter. Han er svært løsningsorientert men lytter alltid til mine tanker og spørsmål- (Men han vill ikke ha noe å gjøre med naturmedisin eller alternative behandlinger -- dette er det eneste svakhet med denne legen).OBS: Jeg vil presisere at Dr. Human har tatt ett års permisjon, og de dårlige vurderinger her virker som om de gjelder Dr. Humams vikar, og ikke selv Dr. Humam. Jeg hadde bytte fastlege da vi flyttet til Oslo men vurderte å flytte tilbake til Humam fordi han hadde vært mye mer tilgjengelig enn min ny fastlege i Oslo. Jeg venter til han kommer tilbake, forhåpentligvis i slutten av 2018.

Endelig

Human er en usedvanlig positiv og hjelpsom lege. Han er åpen og svært løsningsorientert. Han lytter, er direkte og står på for å hjelpe vår familie.

Svært bra

Flink, blid, profesjonell og hyggelig. Kort ventetid på time, bra telefontilgjengelighet, og flinke, hyggelige og effektive i resepsjon/lab!

Frarådes!

Møtte en lege som var respektløs, arrogant og frekk! Byttet fastlege umiddelbart etter "konsultasjonen" med Humam Sattar Husain Al-Ubaidy. Frarådes på det sterkeste!

Den beste legen jeg har hatt.

Han lyttet på meg.
Å ligge på benken hans. ligge på ryggen, tok crp og han målte feberen min.
Skal snart til han i gjen!

Beste lege jeg har hatt!

Han lytter, kommer med behandlingsplan, sender videre til spesialister om nødvendig, Han er god til å informere, utrolig positiv, humoristisk og vennlig.

Kjempe flink lege

Dyktig og flink lege. Han lytter og faktisk hører på det du sier. Opplever ham som veldig kunnskapsrik og som en som faktisk ønsker å hjelpe deg.

En svært god lege

Han er lett å nå, og jeg får time raskt. Han følger opp det han skal, og gir tilbakemeldinger. Han spør til og med om det er noe annet jeg vil snakke med ham om, når jeg er ferdig med det jeg kom for. Og han lytter til det jeg har å si. Jeg kan ikke ønske meg en bedre lege.

Fremragende fagperson

Min 15-årige sønn kom til legen etter 3 dager med hodepine og oppkast. Legen tok alle relevante prøver uten å finne noe feil. Istedenfor å sende gutten hjem med beskjed om å ta Paracet og se det an noen dager til, sendte han gutten til sykehus. Der ble det påvist en svært alvorlig tilstand. Humam Sattar Husain Al-Ubaidys vurdering er sannsynligvis en medvirkende årsak til at forløpet videre har vært så godt som det kunne bli.

Den beste legen jeg har hatt!

Beste legen! Han er veldig flink til å lytte og ta vurderinger. Virker veldig flink og leser seg opp til det som er problemet. Ringer og konsulterer med andre leger/sykehus/spesialister og gir deg raskt svar på prøver, samt råd enten via samtale eller sms.

Meeeen, nå har en vikar overtatt for Humam Al-Ubaidy, (fordi Al-Ubaidy har sluttet) og han er ikke på langt nær så flink som Humam Al-Ubaidy. Han nye kan bli bedre til å lytte og lære seg mer av det norske språket. Dette gjør at jeg blir usikker på min egen lege og er nå på utkikk etter en ny fastlege.
Men skulle Humam Al-Ubaidy komme tilbake, da bytter jeg over til han igjen !

Stjernevurderingene er beregnet ut i fra hvordan jeg har opplevd Humam Al-Ubaidy.

Negativ til naturmedisin

Jeg ble tvangsflyttet til Dr AL-Ubaidy etter at min fastlege flyttet. Til tross for at hele min journal var tilgjengelig og jeg hadde svært tilfredsstillende erfaringer med bruk av et homeopatisk legemiddel mot et stadig tilbakevendende problem, ville ikke Dr AL-Ubaidy skrive ut resept av "prinsipielle grunner". Dvs at han ikke ønsket å sette seg inn i noe annet regime enn Felleskatalogens legemidler. Det er visst en vanlig holdning blant leger.
Han virket ellers imøtekommende og lyttende.

grundig og tillitvekkende

Jeg hadde min seksukers-kontroll etter fødsel hos ham. Han gok opp alle temaer som andre bekjente også har hatt på denne kontrollen, men tok seg også tilmd til å spørre om andre ting. Han var nøye og avdekket uregelmessigheter som jeg ikke hadde fått orden på.

Anbefales varmt.

Han er empatisk, kunnskapsrik, grundig og humoristisk. Det er lett å komme i kontakt med ham og han overholder avtaletider.

Seriøs og effektiv

Veldig tillitvekkende førsteinntrykk etter 3 raske "haste-konsultasjoner". Kom raskt til riktig diagnose, henviste raskt videre til spesialist, god informasjon om evt. komplikasjoner og "åpen linje" v evt. behov. En god fastlege som hører på meg, som jeg kan forstå og samarbeide med og som jeg stoler på. Det gir meg trygghet. Anbefales!

Beste fastlegen jeg har hatt noensinne

Humam er den beste fastlegen jeg har hatt noen sinne. veldig flink i sitt arbeid. smart og aktiv. følger nøye med klientens tilstand. hjelpsom og ikke minst hyggelig.

Mycket bra

Mycket bra, kunnig och trevlig läkare. Extra plus för väldigt bra service från all annan personal på Bylegen legesenter.

Dyktig Lege

Flyttet nylig til Fredrikstad og hadde ingen anelse om hvilken fastlege jeg skulle velge.
Endte til slutt med å velge Humam, da han hadde gode anmeldelser og ledig plass.
Hadde legetime hos han i dag, og jeg angrer ikke i det hele tatt.
Fyren er empatisk og tar seg bryet med å snakke med deg, han gjør også en grundig jobb, og er den beste og hyggeligste fastlegen jeg har hatt hittil.

Anbefales på det varmeste

Utrolig opplevelse !

denen legen tar virkelig ting på alvor , forrige lege jeg hadde fant ikke en gang ut at jeg hadde diabetes noe som jeg etter symptomene har hatt en lengre stund en annen ting er også at jeg også etter å ha byttet til denne legen fikk henvisninger både til røntgen og mr uten at jeg selv spurte om dette det eneste jeg fikk beskjed om fra forrige lege var at du trenger ikke være hjemme fra jobb på grunn av dette ved forespørsel om sykemelding så derfor fikk jeg nok og byttet til denne legen pga innleggene her og kan med hånda på hjertet si at jeg ikke angrer et sekund dennelegen ANBEFALES !!!!

Utrolig hyggelig og dyktig! Anbefales!!

Han er utrolig imøtekommende og tar seg god tid til å lytte og prate om det som måtte være problemet. bruker tid på pasienten og er rask å henvise om det skulle trenges. og han er en utavent og hyggelig ung mann som setter pasienten i fokus.