Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Eikeliklinikken

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 204 1357 Bekkestua
Humam Sattar Husain Al-Ubaidy er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Anbefales på det sterkeste

Jeg har aldri opplevd å bli fulgt opp så nøye og bli tatt så seriøst som med Humam. Han er oppriktig interessert i å finne ut hav problemet er og går grundig tilverks. Etter at vi fikk lokalisert problemet og riktig medisiner er tatt i bruk, har jeg fått en ny hverdag.

Flink og tilgjengelig

Veldig fornøyd med Humam som fastlege. Fikk raskt time, og fikk alltid hjelp til det jeg lurte på. Hadde tid til å lytte, men følte at han ikke hadde så mye kunnskap om akkurat den skaden jeg fikk i sommer. Men det kan jo være tilfeldig. Bytter fastlege på grunn av flytting.

Trygg og kunnskapsrik

En utmerket lege som av mange får god omtale.Vikaren er også veldig bra, lyttende og flink til å følge opp, ung og godt oppdatert. Heldigvis er naturmedisinen, dvs. antroposofien kastet ut, den forrige legen ble stadig mer forvirret og foreslo de merkeligste antroposofiske dråper og pulvere, som cardiodoron og plumbum mellitium, men på Feiringklinikken sa de de var bedre å ta et glass rødvin! Solgte perikumolje over disk, som kunne være direkte skadelig for noen

Dyktig og imøtekommende

En veldig positiv, kunnskapsrik og lyttende lege som følger opp pasienten, og som søker råd andre steder ved behov. Anbefales på det sterkeste!

Lyttende

Min datter og jeg brukte dr Humam etter at vår forrige fastlege på samme lokasjon flyttet. Han er lyttende og viser at han bryr seg. Min datter fikk forståelse og han satte av nok tid. Han fulgte opp med sms/info etter konsultasjonen. Vi likte han veldig godt begge to, men måtte bytte da vi nå bor i Oslo uten bil. Anbefales!!