Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Eikeliklinikken

Autorisasjon (2011)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 204 1357 Bekkestua
Humam Sattar Husain Al-Ubaidy er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Interessert og kunnskapsrik lege

Jeg har kommet til Humam med ulike idrettsrelaterte skader. Han gjør grundige undersøkelser og kan utrolig mye om idrettsskader. Han henviser alltid ved tvil. Hvis jeg en gang skulle oppleve å bli alvorlig syk, føler jeg meg helt trygg på at dette vil bli fanget opp av han og at jeg blir henvist til riktig sted. En helt fantastisk lege.

Grundig og tilstede

Humam gir deg en følelse av at han virkelig bryr seg om deg, blid og vennlig og klar. Han er en trygg og kunnskapsrik lege, med autoritet nok til å kunne si ifra om det er noe han må finne ut mere om. Han følger alltid opp om det er noen beskjeder som skal gis. Jeg er kjempefornøyd med å ha Humam som fastlege.

Anbefales på det sterkeste

Jeg har aldri opplevd å bli fulgt opp så nøye og bli tatt så seriøst som med Humam. Han er oppriktig interessert i å finne ut hav problemet er og går grundig tilverks. Etter at vi fikk lokalisert problemet og riktig medisiner er tatt i bruk, har jeg fått en ny hverdag.

Flink og tilgjengelig

Veldig fornøyd med Humam som fastlege. Fikk raskt time, og fikk alltid hjelp til det jeg lurte på. Hadde tid til å lytte, men følte at han ikke hadde så mye kunnskap om akkurat den skaden jeg fikk i sommer. Men det kan jo være tilfeldig. Bytter fastlege på grunn av flytting.

Trygg og kunnskapsrik

En utmerket lege som av mange får god omtale.Vikaren er også veldig bra, lyttende og flink til å følge opp, ung og godt oppdatert. Heldigvis er naturmedisinen, dvs. antroposofien kastet ut, den forrige legen ble stadig mer forvirret og foreslo de merkeligste antroposofiske dråper og pulvere, som cardiodoron og plumbum mellitium, men på Feiringklinikken sa de de var bedre å ta et glass rødvin! Solgte perikumolje over disk, som kunne være direkte skadelig for noen