Oppdal Legesenter

Russervegen 5a 7340 Oppdal

Siste vurderinger av behandlere ved Oppdal Legesenter

Dyktig fastlege

Lege: Rolf Kristian Mathisen Skrevet

Gjør det beste for pasienten og henviser videre/undersøker dersom han ikke har svar. Tar seg god tid til deg og er i tillegg flink med barn. Virker oppriktig intr i livet ditt generelt og gjør det beste for deg.

Trygg god fastlege

Lege: Rolf Kristian Mathisen Skrevet

Har hatt Mathisen et år nå,strålende fornøyd med han,innterresert i å høre på en,føler meg så ivaretatt,god å prate med hvis en trenger det👍🏻

Flink LEGE.

Lege: Rolf Kristian Mathisen Skrevet

Har hatt han som Fastlege siden 2001, har bestandig følt meg veldig bra ivaretatt. Føler meg veldig trygg hos
han.

Grei og lyttende, men..

Lege: Rolf Kristian Mathisen Skrevet

En helt grei fastlege. Men gjør lite med tanke på pasienter. Lite undersøkelse av sykdom. Utrolig dårlig kommunikasjon. Kan nok gjøre det bedre.

Arrogant og lite behjelpelig

Lege: Katrine Gullestad Skrevet

De siste 2 årene har jeg vært på 4 legetimer hos Gullestad, og det er 4 legetimer jeg like godt kunne vært foruten. Jeg har vært hos henne pga. at min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Jeg har gått ut av legekontoret uten noen form for hjelp alle de 4 gangene jeg har vært der de siste 2 årene. Jeg blir møtt av en lege som virker ekstremt stressa, arrogant, snakket i munnen på meg og avbrutt meg når jeg har snakket og prøvd å fortelle om min sykdomstilstand, og fått meg til å føle meg usikker på om jeg i hele tatt sliter med noe eller er sjuk. To av de fire gangene jeg har vært på legetime har jeg gått ut av legekontoret med beskjeden om at "Dette er ikke noe jeg kan hjelpe deg med" eller "Ta kontakt med fastlegen din for å komme i dybden av dette". De fire gangene jeg har vært hos henne har det omhandlet forkjølelse, forstoppelse og sterke magesmerter, ganske enkle plager å finne løsninger på.

Det er utrolig kjedelig å måtte ta seg fri fra jobb for å dra til legen, komme til legen og ikke få hjelp, for så å betale over 200 kr for en legetime uten at man fikk hjelp. Ikke minst er det utrolig kjedelig å møte en lege som man føler ikke ønsker deg velkommen, ikke tar plagene dine på alvor, ikke ønsker å hjelpe og som ikke er løsningsorientert mtp. problemene dine, som for eksempel å anbefale medisiner eller sykemelding eller lignende.

Når man kommer til legen ønsker man å bli møtt av en serviceinnstilt omsorgsperson som ønsker å gjøre så mye som mulig for å hjelpe sine pasienter. Det er akkurat det Gullestad kan bli bedre på. Mindre arrogant og mer folkelig, mer høflig med tanke på å hilse og ønske velkommen samt ikke snakke i munnen på eller avbryte pasienten når pasienten forklarer sitt problem, og mer serviceinnstilt og omsorgsfull med tanke på løsninger på pasientens problemer.

Jeg venter heller 4 uker på en time til fastlege enn å gå på legetime til Gullestad igjen...