Oppdal Legesenter

Telefonnummer72 40 01 0072 40 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søndre Industrivegen 4 7340 Oppdal

Siste vurderinger av Oppdal Legesenter

Trygg faglig, menneskelig npr det trengs

Lege: Terje Finden Skrevet

Har det ofte travelt, men bruker tid når det er nødvendig - effektiv - forstpelsesfull og kjempeflink når det gjelder ortopedi.

Flink lege

Lege: Rolf Kristian Mathisen Skrevet

Er veldig fornøyd med han som fastlege. Tar seg tid og føler meg godt ivaretatt. Anbefales!
Han har vært flink til å lytte og gi råd samt sendt henvisning til spesialist når det har vært behov.

Viser interesse

Lege: Terje Finden Skrevet

Han var interessert i hva jeg hadde å fortelle, brydde seg bra, hyggelig og imøtekommende. Tok seg passe tid, undersøkelse nokså grundig (jeg har ikke peiling på medisin så jeg kan ikke si noe om fagkunnskapen hans)
Ga meg anbefalinger som hjalp.
Alt i alt et positivt inntrykk.

Kan virke arrogant, og lite engasjert.

Lege: Terje Finden Skrevet

Har fått følelsen av ikke å bli tatt på alvor. Det er ikke bra. Virker som hans personlige dagsform, gjenspeiler hvordan han er overfor deg som pasient.

Imøtekommende og lytter

Lege: Rolf Kristian Mathisen Skrevet

Følte meg trygg og ivaretatt fra første stund av legen. Tok tid til å lytte, hadde satt seg inn i journalen da jeg kom på time.
Ble grundig spurt ut om min tilstand, og bestilte alle videre undersøkeelser i løpet av tiden jeg var der, for videre us i Sykehus.