Røros Legesenter

Øverhagan 7 7374 Røros

Siste vurderinger av behandlere ved Røros Legesenter

Forståelsesfull og empatisk

Lege: Marius Kaland Skrevet

Flinkeste og beste fastlegen på Røros. En mann som virkelig tar ting på alvor, forstår seg på deg. Ikke redd for å henvise videre hvis han ikke får kommet til bunns i problemet.

veldig takknemlig for henne

Lege: Ingrid Marie Løvnes Vedum Skrevet

Hun tar seg god tid og lytter og stiller spørsmål som tyder på at hun lytter. Har fått god hjelp fra henne, men savner litt mer oppfølging

ok

Lege: Hilde Fjorden Skrevet

Veldig hyggelig, tror absolutt hun ønsker å hjelpe, men opplever ikke mye forståelse og hun stiller ikke gode nok spørsmål - føles som om jeg som pasient må vite hva vi skal gjøre og vite hva som er viktig og ikke. Oppleves tilbakeholden. Men som sagt er hun veldig hyggelig, bare ikke vært den hjelpen jeg trenger.

kunnskapsrik

Lege: Ingrid Marie Løvnes Vedum Skrevet

forståelsesfull, gode forklaringer, veiledning for å gjøre ting bedre , flink til å gi tilbakemeldinger på prøver ,

Hjelpsom og fokusert

Lege: Hege Liljedahl Steene Skrevet

Jeg har gått til Hege i mange år og er fornøyd med hennes service. Ho har alltid prøvd å sende meg videre dit ho tror jeg kan få hjelp. Ingen oppfølging etterpå, så må mase litt og bestille time selv for å få hjelp videre hvis det ikke funket, men sånn er vel fastlegesystemet uansett lege.