Røros Legesenter

Telefonnummer72 41 94 8072 41 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Grønns vei 25 7374 Røros

Siste vurderinger av Røros Legesenter

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Per Arne Gjelsvik Skrevet

Grundig og full sjekk. God oversikt over min historikk og oppdatert på det nyeste innen medisin. Gir ikke mer medisin enn du har godt av.

Flink på visse områder, men ikke alle!!

Lege: Per Arne Gjelsvik Skrevet

Kommer godt overens med han og synes han er en hyggelig mann. Flink på mange områder, men IKKE når det gjelder ting HAN ikke kan,forstår eller er uenig i. Jeg må bytte fordi han ikke utreder og behandler mine sykdommer og jeg skjønner at jeg kommer til å måtte bli veldig syk for å få hjelp her.

Lite forståelsesfull

Lege: Per Arne Gjelsvik Skrevet

Kan ikke å sette seg inn i pasienters situasjon, lite empatisk og forståelsesfull.
Min verste legeopplevelse noensinne!

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Hege Liljedahl Steene Skrevet

Har full tillit til Hege. Svarer godt på alle spørsmål, forklarer godt.
Er effektiv, blid og imøtekommende.

Verdikonservativ

Lege: Hilde Fjorden Skrevet

Hvis du ikke står overfor noen veivalg i livet som involverer verdispørsmål er denne legen kunnskapsrik og dyktig. Jeg har tidligere hatt flere gode opplevelser med denne legen. Jeg har likevel valgt å bytte fastlege på grunn av at denne legen er verdikonservativ og deler sine personlige overbevisninger med pasienten. Dette oppfatter jeg som uprofesjonelt. Det svekker min tillit til henne, og til hennes evne og vilje til å gi pasienten nøytrale svar. Jeg ønsker en lege som er mer samstemt med rådende oppfatninger i tiden og som ikke lar sitt personlige ståsted redusere sitt kunnskapstilfang.