Svend Peder Vesterfjell

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Tlf: 73 92 38 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svend Peder Vesterfjell er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Trygg, kunnskapsrik og MOTIVERT!

Flink lege som er motivert i arbeidet sitt. Tar seg tid til å høre på pasientene, svarer på alle spørsmål. Veileder og kommer med gode løsninger for behandling. Holder seg oppdatert på nye behandlingsmåter og medikamenter. Anbefales!!! Har aldri hatt en bedre fastlege før jeg byttet til han.
Eneste minuset er at han kan være litt opptatt, vanskelig å få time noen ganger. Aldri vært en problem for meg. Men det er å forvente av en populær fastlege med mange pasienter.

Fantastisk!

Tar meg seriøst med store og små problemer. Veldig hyggelig og lett å snakke med, uansett hva det måtte være. Føler meg veldig trygg rundt han!

Sliter med kommunikasjonen

Opplever legen som litt påtatt hyggelig, som fort blir utålmodig og irritert om man ikke svarer "korrekt" på spørsmål som blir stilt.

Føler meg litt overkjørt og oversett etter timer her.
Enten blir ikke symptomer tatt på alvor, eller så får man rett og slett ikke rom til å ta de opp.

Veldig flink og hyggelig!

Var veldig fornøyd med Svend Peder, fikk alltid tid og han brukte god tid til konsultasjonene jeg hadde med ham. Behandlingen av min skulder virket utmerket. også.

Veldig fornøgd!

Tar seg god tid, lytter, er seriøs og grundig. Den beste legen jeg har gått til! Jeg har nylig vært gravid, og har hatt god oppfølging i forbindelse med det.

En fastlege å stole på

Jeg var utbrent og slet psykisk da jeg tok kontakt med Svend Peder. Han var veldig forståelsesfull og hadde mye kunnskap om psykiske problemer. Svend Peder gav meg gode råd og hjalp meg med henvisning til psykolog, noe som har hjulpet meg mye.
Hadde også en hodeskade som han tok veldig seriøst og sendt meg inn til videre undersøkelse på sykehus, der en oppdaget et brudd. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt

hyggelig nøyaktig , har alltid tid til mine små og store plager.Tar meg på alvor og lytter til det jeg har og si. Er veldig fornøyd.

Imøtekommende og faglig sterk

Hadde Svend som fastlege i 4 år og var veldig fornøyd. Har diverse sykdommer/tilstander som gjorde at jeg var jevnlig til legen. Han var alltid imøtekommende og jeg følte at han lyttet på meg og tok mine problemer på alvor. Jeg jobber selv innenfor helsevesenet og dette tok han alltid tillit til og forklarte meg mer enn strengt tatt nødvendig, noe jeg satte veldig pris på. Jeg opplevde også at han hadde svar på det meste og at han var veldig gjennomført i sitt arbeid.
Selve legekontoret har en strålende plassering i midtbyen og de ansatte er flinke. Mulig å bestille resepter og timer på nett.
Jeg byttet kun fastlege fordi jeg flyttet, skulle helst fortsatt ha gått til han! :)

God og solid fastlege!

En fastlege som tar seg tid og forstår problemene en måtte ha. Veldig fornøyd! Jeg prøvde det nye systemet på nett for å bestille time, og dette funket svært bra :)

Flott lege

Jeg er svært fornøyd med Svend Peder Vesterfjell. Han tar seg god tid til å lytte, og tar meg på alvor både med fysiske og psykiske problemer. Det er noe lang ventetid for å få time til ham, og jeg er ikke fornøyd med resepsjonistene, da de virker frekke og utålmodige både på telefon og på kontoret.
Jeg synes også det var unødvendig at jeg måtte ha en time til vurdering for å få sendt en legeattest til NAV, da de allerede har den kroniske lidelsen min skrevet i journalen min. Dette blir spesielt tungvindt med den tidligere nevnte ventetiden.
Alt i alt så er jeg svært fornøyd med legen, og mindre fornøyd med legekontoret.

En fantastisk lege

Jeg har fått et svært godt inntrykk av han, og han tar meg på alvor og stiller opp. Eneste som er dumt med å ha lege på Midtbyen Legesenter er hvordan man blir møtt av resepsjonen som tar telefonen... Har aldri før opplevd en surere og såpass lite empatisk tone fra helsepersonell! En kamp å komme gjennom med mitt, og blir avfeid med en snurt tone når jeg spør om det er mulig å få prate direkte med legen. Greit at det ikke er en del av deres policy, men det går an å møte pasientene i telefonen noe hyggeligere enn det jeg ble..

Jordnær og dyktig lege

Han er veldig lett å kommunisere med, og har en natur som gjør ham enkel å betro seg til. Jeg føler at han alltid gjør sitt ytterste for å hjelpe pasienten. Kommer til å beholde ham som fastlege så lenge jeg bor i Trondheim. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon, men er man i sentrum er det veldig enkelt å stikke innom kontoret for timebestilling.

Veldig god lege

Første fastlegen jeg har hatt i Trondheim og er veldig fornøyd. Blir tatt på alvor, både med fysiske og psykiske lidelser.

Beste fastlegen jeg har hatt.

En sympatisk og lyttende lege som tar seg den tiden han kan ta til deg og dine problemer. Har alltid fått hjelp og støtte ved mine besøk til det jeg trenger og mer til.

Støtter opp om den andre brukeren her som kalte ham "Sin første fastlege"

For det er han også for min del, har hatt andre leger tidligere men aldri noen jeg har gått til mer enn en gang.

Men som andre nevner her, legesenteret har et heeeelt forferdelig telefonsystem. Men det er det også mange andre som har i Trondheim. Men kan ofte være 15-20 min før man får svar på telefon, og har også lagt på noen ganger fordi jeg ikke en gang vet om jeg står i kø. Siden jeg ikke får noen beskjed om hvor i køen jeg står eller noe som helst.

Timebestilling går greit, får time på dagen dersom nødvendig må vente en stund ellers.

frekk og lite samarbeidsvillig

Byttet til han for å få en person som kanskje tar deg litt seriøst. Det viste seg å være helbom når seg gjelder denne mannen. Svært vanskelig å åpne seg da han blåser av alt man sier. Virket bra til å begynne med, men dette endret seg raskt!

Veldig fornøyd

Har selvfølgelig hatt andre fastleger tidligere, men tør kalle Svend min første "Fastlege". Siden det er den første gangen jeg noensinne har ønsket å beholde legen min eller å komme tilbake til samme sted. Legesenteret er og veldig godt utstyrt og lokalene komfortable og romslige.

Veldig fornoyd!

Beste legen jeg har hatt. Eneste negative er at det er vanskelig aa ringe legesenteret, man maa bruke sms systemet deres.

Den beste legen jeg har hatt.

En veldig hyggelig lege, han tar deg på alvor og du får lett time om du trenger det. Minus er at det er vanskelig å komme gjennom på telefon til Midtbyen legesenter, så det lønner seg å bruke nettsiden eller sende sms. Har aldri opplevd noe særlig forsinkelser. Bioingeniørene/sykepleierne som tar blodprøver er også flinke.

En lege som tar meg på alvor!

Han lytter og tar pasienten på alvor. Han er en jordnær og snill lege som får meg til å føle meg trygg.