Svend Peder Vesterfjell

Autorisasjon (2007)

Svend Peder Vesterfjell er en av 6 fastleger i Røros

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Utilgjengelig

Ser at andre har en helt ulik erfaring, men basert på min erfaring med andre leger må jeg si denne er veldig lite lyttende og tar gjerne konklusjoner på rappen uten at det nødvendigvis er relatert til aktuell tilstand. Opplever også at det er svært vanskelig å få effektiv konsultasjon, spesielt om det trengs oppfølging. Tommelfinger-regelen er minst 4 uker venting mellom hvert besøk. Kontakt per telefon er håpløst.

Ingenting å utsette!

En kunnskapsrik og engasjert fastlege som virkelig tar utfordringene dine på alvor. Nødt til å bytte på grunn av flytting, men anbefaler Svend på det sterkeste! Tar tak i det som må gjøres med en gang, lytter, samarbeider og støtter. Alle fastleger burde opptrådt som han!

Kunnskapsrik og flink

Anbefaler, bare positive erfaringer med han. Utførte enkle inngrep uten å nøle og meget god oppfølging i etterkant. Har vært min lege i over 5 år. Fått hjelp hver gang jeg har vært hos han.

Trygg og flink

Har bare hatt positive opplevelser med legen. Profesjonell, kunnskapsrik og god til å møte mennesker.

Lyttende fastlege

Måtte skifte fastlege nylig pga men trivdes svært godt med han. Veldig rett på sak og direkte, imøtekommende og lyttende. Alle problemer jeg tok opp både fysisk og psykisk ble tatt seriøst og diskutert uten fordommer. Husket hva vi hadde snakket om tidligere, fulgte opp og følte at han brydde seg om hvordan det gikk. Nølte ikke med å si sin ærlige mening og var rask til å henvise ekspterter hvis det var nødvendig.