Svend Peder Vesterfjell

Midtbyen Legesenter AS
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Svend Peder Vesterfjell er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Trygg, kunnskapsrik og MOTIVERT!

Flink lege som er motivert i arbeidet sitt. Tar seg tid til å høre på pasientene, svarer på alle spørsmål. Veileder og kommer med gode løsninger for behandling. Holder seg oppdatert på nye behandlingsmåter og medikamenter. Anbefales!!! Har aldri hatt en bedre fastlege før jeg byttet til han.
Eneste minuset er at han kan være litt opptatt, vanskelig å få time noen ganger. Aldri vært en problem for meg. Men det er å forvente av en populær fastlege med mange pasienter.

Fantastisk!

Tar meg seriøst med store og små problemer. Veldig hyggelig og lett å snakke med, uansett hva det måtte være. Føler meg veldig trygg rundt han!

Sliter med kommunikasjonen

Opplever legen som litt påtatt hyggelig, som fort blir utålmodig og irritert om man ikke svarer "korrekt" på spørsmål som blir stilt.

Føler meg litt overkjørt og oversett etter timer her.
Enten blir ikke symptomer tatt på alvor, eller så får man rett og slett ikke rom til å ta de opp.

Veldig flink og hyggelig!

Var veldig fornøyd med Svend Peder, fikk alltid tid og han brukte god tid til konsultasjonene jeg hadde med ham. Behandlingen av min skulder virket utmerket. også.

Veldig fornøgd!

Tar seg god tid, lytter, er seriøs og grundig. Den beste legen jeg har gått til! Jeg har nylig vært gravid, og har hatt god oppfølging i forbindelse med det.