Svend Peder Vesterfjell

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Svend Peder Vesterfjell er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Veldig fornøgd!

Tar seg god tid, lytter, er seriøs og grundig. Den beste legen jeg har gått til! Jeg har nylig vært gravid, og har hatt god oppfølging i forbindelse med det.

En fastlege å stole på

Jeg var utbrent og slet psykisk da jeg tok kontakt med Svend Peder. Han var veldig forståelsesfull og hadde mye kunnskap om psykiske problemer. Svend Peder gav meg gode råd og hjalp meg med henvisning til psykolog, noe som har hjulpet meg mye.
Hadde også en hodeskade som han tok veldig seriøst og sendt meg inn til videre undersøkelse på sykehus, der en oppdaget et brudd. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt

hyggelig nøyaktig , har alltid tid til mine små og store plager.Tar meg på alvor og lytter til det jeg har og si. Er veldig fornøyd.

Imøtekommende og faglig sterk

Hadde Svend som fastlege i 4 år og var veldig fornøyd. Har diverse sykdommer/tilstander som gjorde at jeg var jevnlig til legen. Han var alltid imøtekommende og jeg følte at han lyttet på meg og tok mine problemer på alvor. Jeg jobber selv innenfor helsevesenet og dette tok han alltid tillit til og forklarte meg mer enn strengt tatt nødvendig, noe jeg satte veldig pris på. Jeg opplevde også at han hadde svar på det meste og at han var veldig gjennomført i sitt arbeid.
Selve legekontoret har en strålende plassering i midtbyen og de ansatte er flinke. Mulig å bestille resepter og timer på nett.
Jeg byttet kun fastlege fordi jeg flyttet, skulle helst fortsatt ha gått til han! :)

God og solid fastlege!

En fastlege som tar seg tid og forstår problemene en måtte ha. Veldig fornøyd! Jeg prøvde det nye systemet på nett for å bestille time, og dette funket svært bra :)