Svend Peder Vesterfjell

Midtbyen Legesenter AS

2007

Ingen på venteliste

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Svend Peder Vesterfjell er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Misfornøyd

Meget misfornøyd med både behandler og legesenteret. Telefontiden er lang, gjerne 15-20 minutter, og opplever til stadighet at det blir lagt på før jeg i det hele tatt kommer meg i kø. Ekspedientene har jeg tidvis opplevd som frekke.

Føler meg verken hørt eller sett av behandler. Får beskjed om å komme tilbake igjen etter så og så lang tid hvis det ikke er bedring eller forverring i tilstand, uten at det tas grep ved neste konsultasjon. Som student er det frustrerende å betale i dyre dommer for å høre ting du allerede vet, og uten at det skjer noe som kan hjelpe meg i situasjonen jeg er i. Det virker også som om behandler til stadighet glemmer ting han har sagt ved sist konsultasjon.

Jeg er lite imponert over behandler og legesenter. Skifter nå fastlege uten å nøle.

Sympatisk og hyggelig lege

Vesterfjell er en flott og hyggelig lege. Han tar seg god tid med pasienten, lytter til problemene og setter seg inn i situasjonen. Ingenting å utsette på ham, og anbefales på det sterkeste.

Legesenteret er sentralt, selv om det kan være svært lang ventetid på telefon.

Føler ikke at jeg blir hørt

Jeg ville ikke anbefalt denne legen. Han er hyggelig og tar seg tid, men problemene jeg kommer med blir ikke følgt opp. Hvis jeg har mer enn en ting jeg vil ta opp ber han meg alltid om å sett opp ny time, selv om det er snakk om småting som vi fint kunne ha tatt når jeg først var der, dette har ført til at jeg ikke har orket å ta opp ting som er viktig for meg og føler at jeg ikke blir tatt på alvor.

Beste lege i Trondheim :)

Veldig tålmodig og dyktig! Han har vart min lege i tre år nå, og jeg har alltid vært veldig fornøyd.

Trygg, kunnskapsrik og MOTIVERT!

Flink lege som er motivert i arbeidet sitt. Tar seg tid til å høre på pasientene, svarer på alle spørsmål. Veileder og kommer med gode løsninger for behandling. Holder seg oppdatert på nye behandlingsmåter og medikamenter. Anbefales!!! Har aldri hatt en bedre fastlege før jeg byttet til han.
Eneste minuset er at han kan være litt opptatt, vanskelig å få time noen ganger. Aldri vært en problem for meg. Men det er å forvente av en populær fastlege med mange pasienter.