Svend Peder Vesterfjell

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Svend Peder Vesterfjell er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Fantastisk!

Tar meg seriøst med store og små problemer. Veldig hyggelig og lett å snakke med, uansett hva det måtte være. Føler meg veldig trygg rundt han!

Sliter med kommunikasjonen

Opplever legen som litt påtatt hyggelig, som fort blir utålmodig og irritert om man ikke svarer "korrekt" på spørsmål som blir stilt.

Føler meg litt overkjørt og oversett etter timer her.
Enten blir ikke symptomer tatt på alvor, eller så får man rett og slett ikke rom til å ta de opp.

Veldig flink og hyggelig!

Var veldig fornøyd med Svend Peder, fikk alltid tid og han brukte god tid til konsultasjonene jeg hadde med ham. Behandlingen av min skulder virket utmerket. også.

Veldig fornøgd!

Tar seg god tid, lytter, er seriøs og grundig. Den beste legen jeg har gått til! Jeg har nylig vært gravid, og har hatt god oppfølging i forbindelse med det.

En fastlege å stole på

Jeg var utbrent og slet psykisk da jeg tok kontakt med Svend Peder. Han var veldig forståelsesfull og hadde mye kunnskap om psykiske problemer. Svend Peder gav meg gode råd og hjalp meg med henvisning til psykolog, noe som har hjulpet meg mye.
Hadde også en hodeskade som han tok veldig seriøst og sendt meg inn til videre undersøkelse på sykehus, der en oppdaget et brudd. Anbefales på det sterkeste.