Svend Peder Vesterfjell

Midtbyen Legesenter AS

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Svend Peder Vesterfjell er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Den beste legen jeg har hatt

hyggelig nøyaktig , har alltid tid til mine små og store plager.Tar meg på alvor og lytter til det jeg har og si. Er veldig fornøyd.

Imøtekommende og faglig sterk

Hadde Svend som fastlege i 4 år og var veldig fornøyd. Har diverse sykdommer/tilstander som gjorde at jeg var jevnlig til legen. Han var alltid imøtekommende og jeg følte at han lyttet på meg og tok mine problemer på alvor. Jeg jobber selv innenfor helsevesenet og dette tok han alltid tillit til og forklarte meg mer enn strengt tatt nødvendig, noe jeg satte veldig pris på. Jeg opplevde også at han hadde svar på det meste og at han var veldig gjennomført i sitt arbeid.
Selve legekontoret har en strålende plassering i midtbyen og de ansatte er flinke. Mulig å bestille resepter og timer på nett.
Jeg byttet kun fastlege fordi jeg flyttet, skulle helst fortsatt ha gått til han! :)

God og solid fastlege!

En fastlege som tar seg tid og forstår problemene en måtte ha. Veldig fornøyd! Jeg prøvde det nye systemet på nett for å bestille time, og dette funket svært bra :)

Flott lege

Jeg er svært fornøyd med Svend Peder Vesterfjell. Han tar seg god tid til å lytte, og tar meg på alvor både med fysiske og psykiske problemer. Det er noe lang ventetid for å få time til ham, og jeg er ikke fornøyd med resepsjonistene, da de virker frekke og utålmodige både på telefon og på kontoret.
Jeg synes også det var unødvendig at jeg måtte ha en time til vurdering for å få sendt en legeattest til NAV, da de allerede har den kroniske lidelsen min skrevet i journalen min. Dette blir spesielt tungvindt med den tidligere nevnte ventetiden.
Alt i alt så er jeg svært fornøyd med legen, og mindre fornøyd med legekontoret.

En fantastisk lege

Jeg har fått et svært godt inntrykk av han, og han tar meg på alvor og stiller opp. Eneste som er dumt med å ha lege på Midtbyen Legesenter er hvordan man blir møtt av resepsjonen som tar telefonen... Har aldri før opplevd en surere og såpass lite empatisk tone fra helsepersonell! En kamp å komme gjennom med mitt, og blir avfeid med en snurt tone når jeg spør om det er mulig å få prate direkte med legen. Greit at det ikke er en del av deres policy, men det går an å møte pasientene i telefonen noe hyggeligere enn det jeg ble..