Svend Peder Vesterfjell

Midtbyen Legesenter AS

2007

1 person

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Svend Peder Vesterfjell er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

Lyttende fastlege

Måtte skifte fastlege nylig pga men trivdes svært godt med han. Veldig rett på sak og direkte, imøtekommende og lyttende. Alle problemer jeg tok opp både fysisk og psykisk ble tatt seriøst og diskutert uten fordommer. Husket hva vi hadde snakket om tidligere, fulgte opp og følte at han brydde seg om hvordan det gikk. Nølte ikke med å si sin ærlige mening og var rask til å henvise ekspterter hvis det var nødvendig.

Perfekt

Blir fulgt opp veldig godt. Inngir trygghet. Kunnskapsrik,vennlig,omsorgsfull og pålitelig. Har hatt legen som fastlege mange år.

Kjempe fornøyde!

Har hatt Svend som lege i tre år, han er veldig tålmodig, kunnskapsrik og lytter pasienter godt. Kan virke litt streng første gang, men han er egentlig veldig hjelpsom.

Legesenter har litt lengre ventetid, kanskje på grunn av sentralt beliggenhet, ellers er kjempe fornøyde.

Misfornøyd

Meget misfornøyd med både behandler og legesenteret. Telefontiden er lang, gjerne 15-20 minutter, og opplever til stadighet at det blir lagt på før jeg i det hele tatt kommer meg i kø. Ekspedientene har jeg tidvis opplevd som frekke.

Føler meg verken hørt eller sett av behandler. Får beskjed om å komme tilbake igjen etter så og så lang tid hvis det ikke er bedring eller forverring i tilstand, uten at det tas grep ved neste konsultasjon. Som student er det frustrerende å betale i dyre dommer for å høre ting du allerede vet, og uten at det skjer noe som kan hjelpe meg i situasjonen jeg er i. Det virker også som om behandler til stadighet glemmer ting han har sagt ved sist konsultasjon.

Jeg er lite imponert over behandler og legesenter. Skifter nå fastlege uten å nøle.

Sympatisk og hyggelig lege

Vesterfjell er en flott og hyggelig lege. Han tar seg god tid med pasienten, lytter til problemene og setter seg inn i situasjonen. Ingenting å utsette på ham, og anbefales på det sterkeste.

Legesenteret er sentralt, selv om det kan være svært lang ventetid på telefon.