Røros Legesenter

Øverhagan 7 7374 Røros

Siste vurderinger av behandlere ved Røros Legesenter

Føler ikke at jeg blir hørt

Lege: Svend Peder Vesterfjell Skrevet

Jeg ville ikke anbefalt denne legen. Han er hyggelig og tar seg tid, men problemene jeg kommer med blir ikke følgt opp. Hvis jeg har mer enn en ting jeg vil ta opp ber han meg alltid om å sett opp ny time, selv om det er snakk om småting som vi fint kunne ha tatt når jeg først var der, dette har ført til at jeg ikke har orket å ta opp ting som er viktig for meg og føler at jeg ikke blir tatt på alvor.

Beste lege i Trondheim :)

Lege: Svend Peder Vesterfjell Skrevet

Veldig tålmodig og dyktig! Han har vart min lege i tre år nå, og jeg har alltid vært veldig fornøyd.

Fantastisk!

Lege: Svend Peder Vesterfjell Skrevet

Tar meg seriøst med store og små problemer. Veldig hyggelig og lett å snakke med, uansett hva det måtte være. Føler meg veldig trygg rundt han!

Sliter med kommunikasjonen

Lege: Svend Peder Vesterfjell Skrevet

Opplever legen som litt påtatt hyggelig, som fort blir utålmodig og irritert om man ikke svarer "korrekt" på spørsmål som blir stilt.

Føler meg litt overkjørt og oversett etter timer her.
Enten blir ikke symptomer tatt på alvor, eller så får man rett og slett ikke rom til å ta de opp.

Veldig flink og hyggelig!

Lege: Svend Peder Vesterfjell Skrevet

Var veldig fornøyd med Svend Peder, fikk alltid tid og han brukte god tid til konsultasjonene jeg hadde med ham. Behandlingen av min skulder virket utmerket. også.