Vikersund legekontor

Rådyrveien 2 3370 Vikersund

Siste vurderinger av behandlere ved Vikersund legekontor

Trygghet og hjelp

Lege: Bjørn Olav Fischer Skrevet

Har hatt han snart 1 år. Er veldig fornøyd med han. Han setter seg godt inn i helse situasjonen min og prøver å hjelpe meg på best mulig måte. Vært mye uheldig med helse vesenet gjennom de siste 5 årene. Og dette tar han godt tak i. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Bjørn Olav Fischer Skrevet

Bjørn Olav har hjulpet meg med både fysiske og psykiske lidelser. Han er også veldig flink med ungene mine.
Anbefaler ham til alle mine venner.

Dyktig !

Lege: Bjørn Olav Fischer Skrevet

Flink lege som lytter til hva du har og si, tar seg tid til og sjekke ut dine problemer og har god kunnskap. Henviser videre der hvor det er usikkerhet.
Veldig fornøyd !

Meget dyktig !

Lege: Bjørn Olav Fischer Skrevet

Meget dyktig og grundig lege. Har mye kunnskaper og sikker på det han driver med. Gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Vi er MEGET FORNØYD.
Topp service fra alle på Vikersund Legekontor. 😃

God på det fysiske, overkjører det psykiske.

Lege: Bjørn Olav Fischer Skrevet

Faglig god (på fysisk sykdom), men altfor flinkt til å overkjøre pasienten (dessverre). Føler meg meg trygg på behandling av fysisk sykdom, men ikke av meg som person. Dersom jeg skulle slite psykisk er ikke dette en lege jeg ønsker å åpne meg for, da jeg føler han har en tendens til å virke noe "bedrevitende" og ikke tar seg særlig tid til å sette seg inn i situasjonen. Grunnet dette kommer jeg å til å bytte fastlege. Kommer dog til å savne de flinke damene på kontoret. :)