Byneset Legekontor

Bråmyra 4 7074 Spongdal

Siste vurderinger av Byneset Legekontor

Superduper lege. Vokser ikke på vær frem.

Lege: Skjalg Kristiansen Skrevet

Skjalg er en lyttende og hjelpende persjon. Han sender deg fort vidre om du ber om det. Har aldri blitt så grundig gransket av noen lege noen gang. Når du begynner og bli kjent med han så er han fantastisk. Han virket som en mann med få ord i begynnelsen. Men det er han altså ikke. En forståelsesfull lege som tar vare på sine pasienter. Han gjør virkelig det beste han kan for alle. Anbefales.

Ikke fornøyd.

Lege: Skjalg Kristiansen Skrevet

Ikke så flink til å lytte, mer opptatt av å snakke selv.
Var ikke spesiellt fornøyd, så byttet fort lege.

Beste legen som bryr seg, også utenom åpningstid

Lege: Skjalg Kristiansen Skrevet

Han hører på deg, og tar deg på alvor, han var den eneste fastlegen som ringte opp og lurte på hvordan det gikk etter 22.juli der vi mistet en bekjent, det gjorde ikke engang fastlegen til offerets mor....Han har også passet på og ringt meg etter at jeg har vært alvorlig syk, og blitt operert på St.Olavs. Det betyr enormt mye. Han henviser med en gang videre hvis han er i tvil, og du vil ha videre sjekk. Har bare godord å si. Bra det finns slike leger her i verden.

Seriøs lege

Lege: Skjalg Kristiansen Skrevet

Tar en på alvor og er lyttende. Henviser til spsialhelsetjeneste uten at en må mase seg til det som jeg har opplevet hos enkelte andre leger opp gjennom årene. Godt forrnøyd!

Den aller beste legen

Lege: Skjalg Kristiansen Skrevet

Rolig,lyttende,tar deg på alvor..Er han usikker,henviser han med en gang til spesialist..Ser og lytter til deg,sitter ikke bare å trykker på pcen som mange andre leger gjør!