Hitra legekontor

Telefonnummer72 44 42 4272 44 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hitra Helsetun 7240 Hitra

Siste vurderinger av Hitra legekontor

Trygg og pålitelig

Lege: Lars Øyvind Kvaale Skrevet

Veldig fornøyd med Kvaale som fastlege! Han lytter til deg, og bruker tiden godt. Alt i alt en veldig flink lege man føler man er i gode hender hos.

Meget god lege

Lege: Arne Selmer Skrevet

Kjempe innponert,jeg trengte virkelig hjelp på legevakten,denne legen var der, jeg fikk den beste service,synd han ikke er min fastlege

en meget bra leger

Lege: Geir Erling Nilsberg Skrevet

Han er kunnskapsrike og vennlig og lytter til pasienten til å gjøre diagnosen.Han avsluttet forrige feil behandling ved å starte intensive undersøkelser av spesialister. Anbefalt og moderat foreskrevet medisiner og bevegelse trening anbefalingene hjelpe nå hovedsakelig.

En lege som bryr seg

Lege: Arne Selmer Skrevet

Veldig fornøyd med å ha han som min fastlege, god til oppfølging og tar seg tid til deg som pasient og lytter godt! Veldig forståelses full og lett å snakke med!

En lege som følger opp.

Lege: Anne Berit Nilsberg Skrevet

Vil anbefale denne legen. Er oppdater. Høre på pasienten. Sier det rett ut hvis det trengs.. Det er en god egenskap. Kan bli litt bedere med tid når pasienten er inne. Få midere papir arbeid mer tid til pasientene.