Hitra legekontor

Vikaholmveien 2 7240 Hitra

Siste vurderinger av behandlere ved Hitra legekontor

Empatisk og flink til å lytte

Lege: Charlotte Rabben Skrevet

Hun oppleves som trygg, og har henvist videre ved behov. Flink til å følge opp etter behandling og inngrep.

Omtenksom og kunskapsrik

Lege: Lars Øyvind Kvaale Skrevet

Omtenksom å kunskaps rik lege, som er en av di som fårstår situasjon, folk står i og som tar i et ekstra tak får å hjelpe pasienter dit de skal å bør være 👍 uten denne mannen og legen så hadde ikke jeg vært der heg er idag. Fantastisk og flått type 😎

Kunnskapsrik

Lege: Lars Øyvind Kvaale Skrevet

Lars gir tillit ved alle konsultasjoner, og informerer om eventuelle sykdommer og mulige bivirkninger ved bruk av diverse medisiner på en folkelig og forståelig måte. Han er alltid rolig og balansert, og flink til å holde timene til avtalt tid. På alle måter en lege jeg håper jeg får ha som fastlege i lang tid framover.

Profesjonell, undersøkende og kunnskapsrik

Lege: Antanas Kraniauskas Skrevet

Har bare gode ord om Antanas. Har hatt han som fastlege i ett par år og han har vært raskt til å ta tak i problemene, og jeg har opplevd god oppfølging. Han har stor interesse for å komme til bunns i ting, og han er tydelig i kommunikasjonen.

Han har også vært flink på å gi god informasjon.

Lege: Lars Øyvind Kvaale Skrevet

En lege som virkelig hører på deg og gjør tiltak. Er han usikker, nøler han ikke med å henvise til spesialist. Han tror på pasienten sin og gjør alt han kan for å finne en løsning. Han er også god å prate med.