Lars Øyvind Kvaale

Autorisasjon (2012)

Lars Øyvind Kvaale er en av 5 fastleger i Hitra

Siste vurderinger av Lars Øyvind Kvaale

Omtenksom og kunskapsrik

Omtenksom å kunskaps rik lege, som er en av di som fårstår situasjon, folk står i og som tar i et ekstra tak får å hjelpe pasienter dit de skal å bør være 👍 uten denne mannen og legen så hadde ikke jeg vært der heg er idag. Fantastisk og flått type 😎

Kunnskapsrik

Lars gir tillit ved alle konsultasjoner, og informerer om eventuelle sykdommer og mulige bivirkninger ved bruk av diverse medisiner på en folkelig og forståelig måte. Han er alltid rolig og balansert, og flink til å holde timene til avtalt tid. På alle måter en lege jeg håper jeg får ha som fastlege i lang tid framover.

Fantastisk lege

En lege som virkelig hører på deg og gjør tiltak. Er han usikker, nøler han ikke med å henvise til spesialist. Han tror på pasienten sin og gjør alt han kan for å finne en løsning. Han er også god å prate med.

Veldig god lege

Dette er en lege som du kan alltid stole på.
Han hører hva du sier og er alltid 100% fokusert på deg som pasient. Tar alltid pasienter på alvor.
Dessverre måtte jeg bytte fastlegen grunnet flytting.

Trygg og pålitelig

Veldig fornøyd med Kvaale som fastlege! Han lytter til deg, og bruker tiden godt. Alt i alt en veldig flink lege man føler man er i gode hender hos.