Gynekolog Hilde Jørgensen

Telefonnummer411 54 320411 54 3 ...
Østensjøveien 79, Bryn senter, 5. etasje 0667 Oslo

Siste vurderinger av Gynekolog Hilde Jørgensen

Veldig frekk.

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Ganske sjokkert over hvor nedlatende og frekt hun snakket til meg. Er en ganske sårbar situasjon man er i når man går til gynekolog.
Jeg har gått i alle år til en veldig proff og viden kjent gynekolog som dessverre gikk av med pensjon. Jeg anbefaler ingen å gå hit. Jeg ga henne en sjanse til. Hadde samme opplevelse på gang 2.

Kunnskapsløs og avvisende

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Hilde Jørgensen fremsto kunnskapsløs rundt PMS-problematikk og var samtidig avvisende. Hun anbefalte meg på et tidspunkt å gå til psykolog privat for pms-plagene, da hun ikke kunne noe om pms-plager. Da jeg forklarte at jeg var alenemor og at økonomien ikke vil tillate privat-timer til psykolog, fikk jeg til svar at hun selv hadde vært alenemor til fire barn. Dette formidlet hun på en arrogant måte; som om å være alenemor til én ikke burde være noe problem, da hun klarte seg fint med fire. Det var den mest bortkastede legetimen jeg har hatt.

Lite interessert i meg som pasient

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Jeg har vært hos henne én gang tidligere, og da var hun i ferd med å bygge opp pasientporteføljen sin, og tydeligvis var det grunnen til at hun var hyggelig. For denne gangen var hun ikke det. Jeg følte meg lite velkommen, og at hun helst ville bli ferdig med meg så fort som mulig. Om det var pga min noen kilo for mye, eller alder 60 år, vet jeg ikke. Men hun tok helt klart ikke mine bekymringer på alvor. Så aldri mer time hos henne.

Uinteressert

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Gynekolog som virker lite interessert. Ville ikke høre om forløpet/tilstanden. Kunne ikke svare på spørsmål, mye "vet ikke". Var likevel bastant på en del ting og når det ble spurt om hvorfor hun mener det er slik kunne hun ikke gi noen gode svar. Styr unna

Hyggelig og profesjonell

Lege: Hilde Jørgensen Skrevet

Jeg ble møtt av en meget kompetent og hyggelig gynekolog. Hilde var vennlig og forstående. Hun tok ut og satte inn spiral smertefritt (så smertefritt det er mulig) og raskt. Hun gav meg kloke råd og jeg følte meg virkelig sett.
Kan varmt rekommandere Hilde Jørgensen!